ایلنا نوشت:معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: هم‌اکنون پیکر ۷ تن از جان‌باختگان سانحه در حال انتقال به منطقه سی‌سخت است
کد خبر: ۵۶۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 21 February 2018

امیر شرفی معاون عملیات نیروی زمینی ارتش درباره اینکه چه تعداد پیکر تاکنون گشف شده است، گفت : تیم‌های ویژه نیروی زمینی ارتش با حضور در محل سقوط در حال پایین آوردن بخشی از پیکر جان باختگان سانحه هستند.
وی افزود: هم‌اکنون پیکر ۷ تن از جان‌باختگان سانحه در حال انتقال به منطقه سی‌سخت است و تحویل خانواده‌ها می‌شود.
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش درباره شرایط جوی گفت: باد شدید است و دما خیلی پایین است. دیروز موفق شدیم تیم‌های تکاور را با کوهنوردی‌های هلال احمر به منطقه اعزام کنیم. دیشب نزدیک هواپیما کمپ زدند و امروز برای کاهش آلام مردم و اطمینان از اینکه در حال عملیات هستیم ۷ پیکر در حال پایین آوردن هستند انشاءالله شرایطی فراهم شود که از سمت قله وارد شوند و اجساد دیگر را منتقل کنند.
انتقال پیکرها با "کوله" توسط تکاوران ارتش؛ حرکت تکاوران از قله به سمت سی‌سخت
همچنین تسنیم نوشت:
جانشین نیروی زمینی ارتش گفت: پیکر جانباختگان به صورت کوله‌ای توسط تکاوران به سمت پایین منتقل می‌شود.
امیر سرتیپ نوذر نعمتی دقایقی پیش اظهار داشت: در ارتفاعات شاهد بارش برف و باران هستیم، پیش‌بینی کرده بودیم که اگر امکان‌پذیر باشد با بالگرد پیکر جانباختگان را انتقال دهیم اما شرایط نامساعد جوی مانع این کار شد.
وی افزود: تاکنون 3 پرواز تکاوران ارتش داشتند اما محدودیت در دید و شرایط نامساعد جوی و برف و کولاک و باد شدید مانع رسیدن بالگردها به قله شد. در نهایت پیکر جانباختگان به صورت کوله‌ای توسط تکاوران به سمت پایین منتقل می‌شود.
جانشین نیروی زمینی ارتش ادامه داد: حدود نیم ساعت پیش تکاوران از قله به‌سمت منطقه عمومی سی‌سخت حرکت کردند و پیکرها را به صورت کوله‌ای و محموله کنار جاده می‌فرستند تا پیکرها به یاسوج انتقال دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار