مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: ورزش این استان در 2 سال و 43 روز مدیریت من جزو 3 استان برتر کشور بوده است.
کد خبر: ۵۶۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 21 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، جمشید نظمی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: هر آمدنی، رفتنی دارد و هیچ چیز ماندگار نیست، بلکه عملکرد افراد همیشه در اذهان باقی خواهد ماند و من در 2 سال و 43 روز سعی کردم ورزش استان آذربایجان‌شرقی را به بالاترین سطح ورزش کشور برسانم.


وی گفت: سال 95 اولین سالگرد عملکردی من بود که در ارزیابی وزارت ورزش رتبه دوم را کسب کردیم که این با تلاش تمام همکاران این موفقیت به‌دست آمد و در ارزیابی سال 96 مطمئن هستم که بین 3 استان برتر کشور خواهیم بود و این موفقیت را به توجه به عملکرد ورزش استان با قاطعیت عنوان می‌کنم.


وی گفت: من در ورزش استان وارد جزییات نشده و به مدیران اختیارات داده بودم و می توانم، بگویم در مدیران ورزش استان حداقل 3 نفر می‌توانند در سطح مدیریت استان از آنها استفاده کرد./فارس


وی گفت: برای آقای بهتاج آرزوی موفقیت داشته و امیدوارم ورزش استان آذربایجان‌شرقی با حضور ایشان همچنان روند موفقیت خود را طی کرده و از همگان حلالیت می‌طلبم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار