کد خبر: ۵۶۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 21 February 2018

 رئیس جمهور در تماس تلفنی با سردار سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از مدیریت سنجیده و در عین حال مقتدرانه نیروهای عملیاتی بویژه نیروی انتظامی قدردانی و تاکید کرد که دولت با تمام توان از حافظان امنیت کشور پشتیبانی می کند.
به گزارش تابناک تبریز، رئیس جمهور در تماس تلفنی با سردار سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از ماموران فداکار و خدوم نیروی انتظامی در اغتشاشات و حوادث روزهای اخیر، از مدیریت سنجیده و در عین حال مقتدرانه نیروهای عملیاتی بویژه نیروی انتظامی قدردانی و تاکید کرد که دولت با تمام توان از حافظان امنیت کشور پشتیبانی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در این تماس تلفنی همچنین به خانواده های معظم شهدا در این اغتشاشات اخیر تسلیت گفت و اظهار داشت: رفتارها و برخوردهای خشونت آمیز و اهانت و تضعیف پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است، از طرف هر گروهی که انجام گیرد، به هیچ وجه تحمل نخواهد شد.

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر برخورد قاطع با قانون شکنان و بر هم زنندگان نظم عمومی، ضرورت توجه و رسیدگی به خانواده معظم این شهدا را مورد تاکید قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار