استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان تبریز در سطح کشور، گفت: تبریز یکی از سه شهرستان مهم کشور و دارای پدیده‌هایی منحصر به فرد است و مدیریت امور این شهرستان نیازمند مدیریت قوی و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی است.
کد خبر: ۵۶۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 21 February 2018

مجید خدابخش در آئین تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان تبریز، با اشاره به جمعیت 1.8 میلیون نفری این شهرستان، گفت: شهرستان تبریز از نظر کمی و کیفی، قابل مقایسه با چند استان کشور است و بسیاری از پدیده‌های این شهرستان نیز خاص و منحصر به فرد است.

وی با بیان اینکه تبریز، از هر جهت شهرستانی ویژه است، افزود: مدیریت امور این شهرستان، حساسیت ویژه‌ای دارد و از این رو فرمانداری تبریز جایگاه خاصی دارد که موفقیت آن در گرو تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

خدابخش با بیان اینکه مدیریت استان نیز حامی فرمانداری تبریز است، گفت: همه امور داخلی شهرستان باید توسط فرمانداری مدیریت شود و امیدوارم که آقای راستگو که از نیروهای خوش‌فکر و باسابقه وزارت کشور هستند، با استفاده از تجربیات خود در خدمت به مردم مؤمن، بصیر و باوفای این شهرستان موفق باشند.

وی همچنین از تلاش‌ها و خدمات رحیم شهرتی‌فر، فرماندار پیشین تبریز، گفت: سابقه آشنایی بنده با آقای شهرتی‌فر به سالیان دور برمی‌گردد و مدیریت عالی ایشان در فرمانداری تبریز باعث ارتقا به معاونت سیاسی و امنیتی استانداری شد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری، تولید و اشتغال را به‌عنوان مسیر خدمت تعیین کردند و دولت تدبیر و امید نیز ایجاد اشتغال و رفع فقر را به‌عنوان اولویت‌های اصلی خود انتخاب کرده است.

وی افزود: البته این به معنی کنار گذاشتن مباحث دیگر از جمله امور فرهنگی نیست؛ همه فعالیت‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد و حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال و رفع فقر نیز جز با تقویت روحیه تعاون و فرهنگ خیرخواهی میسر نیست.

دکتر خدابخش، مسئولیت در نظام اسلامی را امانتی الهی و فرصتی برای خدمت به مردم ذکر کرد و گفت: در مدیریت امور باید علاوه بر عقل، علم و تدبیر، باید خود را در معرض انرژی بی‌پایان و فوق‌العاده تأثیرگذار ارتباط با خدا و امدادهای غیبی قرار دهیم و تنها در این صورت می‌توانیم به آرامش و اطمینان قلبی دست یابیم.

وی افزود: اگر با ایمان و باور قلبی به این که همه مخلوقات، هدف‌دار خلق شده‌اند، علم و تدبیر را به کار بگیریم به اطمینان خاطری دست خواهیم یافت که با هیچ ابزار دیگری به دست نمی‌آید و این نکته‌ای است که همه مدیران ما باید به آن توجه داشته باشند.

خدابخش تأکید کرد: باید با این روحیه وارد عرصه خدمت‌گزاری شویم تا بتوانیم از فرصت مسئولیت در نظام اسلامی که پایه‌های آن، فداکاری و از جان گذشتگی صدها هزار شهید، جانباز و آزاده است استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار