کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که جرو بحث او با ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتورسازی در رختکن صحت ندارد.
کد خبر: ۵۶۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 21 February 2018

 

مهدی کیانی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص خبر درگیری لفظی‌اش با ارطغرول ساغلام بعد از شکست مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: متأسفم که برخی چنین شایعاتی را مطرح می‌کنند. این موضوع طبیعی است که بعد از هر بازی، سرمربی تیم با بازیکنان در مورد مسائل فنی صحبت می‌کند. حالا برخی‌ها می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و این ماجرا را به چیزهای دیگر ربط بدهند. اینکه می‌گویند من جواب ساغلام را داده‌ام اصلاً درست نیست و به عنوان کاپیتان و بازیکن تیم باید احترام سرمربی را حفظ کنم.

وی ادامه داد: در این سال‌ها با مربیان زیادی در تراکتورسازی کار کرده‌ام و همیشه تلاش کردم تا احترام مربی را حفظ کنم. سرمربی حتی می‌تواند از بازیکن انتقاد کند و هیچ‌کدام از ما مشکلی بابت این قضیه نداریم. باز هم می‌گویم که مشکل خاصی وجود نداشت و من به ساغلام احترام می‌گذارم، اما برخی اتفاقات رخ می‌دهد که برای من عجیب است.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: اینکه امروز چنین شایعه‌ای در مورد من ایجاد می‌شود، یک مسئله نگران کننده هم وجود دارد. این برای چندمین بار است که اتفاقات رختکن تراکتورسازی رسانه‌ای می‌شود و برای من عجیب است که این موضوع در حالی به رسانه‌ها کشیده شده که اتفاق بدی هم در رختکن رخ نداده است و من واقعاً نمی‌دانم در مورد این موضوع چه باید بگویم. چرا باید چنین خبرهایی آن هم در حالی که مربوط به رختکن تیم می‌شود، به رسانه‌ها کشیده شود.

کیانی در خصوص شکست تراکتورسازی تأکید کرد: ما موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و وقتی گل نمی‌زنیم طبیعی است که گل می‌خوریم. ما باید بدانیم که بازی در آسیا با لیگ ایران خیلی فرق می‌کند و باید قدر موقعیت‌ها را بدانیم. بابت این باخت شرمنده هواداران شدیم و باید شکست برابر الغرافه را خیلی زود جبران کنیم. چهار بازی دیگر هم باقی مانده که باید خوب امتیاز بگیریم تا شانس صعود داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار