جمشید نظمی:
مدیر کل سابق ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: من مطالب یکی از نمایندگان استان در مجلس را در سایت‌ها خواندم و از این بابت بسیار ناراحت شدم و این نشان می‌دهد که ایشان چقدر نسبت به ورزش استان بیگانه است.
کد خبر: ۵۶۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 22 February 2018

جمشید نظمی اظهار داشت: من در سایت‌ها گفته‌های یکی از نمایندگان استان در مجلس را دیدم که عنوان کرده بودند که گزینه‌ای بهتر از بهتاج برای تصدی اداره‌ کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نداشتیم و این نشان می‌دهد که ایشان کاملا نسبت به ورزش استان آذربایجان‌شرقی بیگانه بوده و حرف‌های ایشان حکایت از عدم شناخت وی از ورزش استان داشت.

وی گفت: من در مراسم تودیع و معارفه روز گذشته هم صراحتا اعلام کردم که امروز از بین مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان حداقل 3 نفر می‌توانند در سطح کشور مدیریت کنند و این نماینده با سخنان خود شعور مدیریت استان آذربایجان‌شرقی را زیر سئوال برد.

نظمی افزود: در دوره مدیریت‌ من آذربایجان‌شرقی در 2 رشته تیمی به مقام قهرمانی دست یافته‌ و تنها قهرمانی تراکتورسازی هم در جام حذفی در زمان مدیر باشگاهی بنده اتفاق افتاده و این درست نیست که عملکرد مدیران این استان را زیر سئوال ببریم.

وی گفت: من چندین بار با این نماینده تماس گرفتم و ایشان به تلفن من جواب ندادند و نمایندگانی که شناخت خوبی نسبت به استان خود ندارند، موجب تضییع حق حوزه انتخابیه خود می‌شوند و باز هم تاکید می‌کنم در استان آذربایجان‌شرقی افرادی وجود دارند که بتواند در سایر استان‌ها مدیریت کنند.

باید از بهتاج حمایت کنیم

مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در شایستگی‌های ‌‌آقای بهتاج شکی وجود نداشته و من خودم را موظف به همکاری با وی کردم و باید با وی تعامل کامل صورت گیرد.

 وی افزود: این صحبت به این معنای کتمان توانمندی‌های آقای بهتاج نیست، اما باید عنوان کنم بعضی نمایندگان در زد و بندهای سیاسی تصمیم می‌گیرند و با معاملات سیاسی مدیران را منصوب می‌کنند.

نظمی تصریح کرد: آقای بهتاج با وجود اینکه تجربه کافی در مدیریت ورزش را دارند، اما آذربایجان‌شرقی با استان اردبیل فرق دارد و حجم ورزش این استان با توجه به جمعیتش بیشتر بوده و تعداد تیم‌های شرکت کننده این استان در مسابقات کشوری بیشتر بوده و باید با ایشان همکاری و تعامل برای موفقیت ورزش استان صورت گرفت.

تمایلی برای پست فرمانداری نداشتم

جمشید نظمی گفت: پست فرمانداری تبریز در حالی به من پیشنهاد شد که خودم تمایلی به این امر نداشته، اما با توجه به احترامی که آقای جبارزاده داشتم مدارک خود را ارائه کردم و این موضوع را برای اولین بار عنوان می‌کنم.

وی گفت: عدم تمایلم را نیز به همسرم هم گفته بود و از وی خواسته بودم که دعا کند این اتفاق برای من نیافتد و یک هفته قبل هم برای آقای شهرتی‌فر این پیام را فرستادم که به دنبال نفر دیگری باشید که در نهایت آقای راستگو معرفی شدند و ایشان فردی با تجربه بوده و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

به خدابخش پیشنهاد استعفای خودم را دادم

نظمی که با فارس گفتگو می‌کرد افزود: من 4 ماه قبل نیز خدمت آقای خدابخش استاندار محترم آذربایجان‌شرقی حضور یافته و پیشنهاد دادم که اگر قصد دارید مدیری از اردبیل بیاورید من استعفا بدهم و ایشان گفتند من هیچ برنامه‌ای ندارم از اردبیل مدیری بیاوریم.

نظمی در مورد دوره مدیریت خود در ورزش استان گفت: سلیقه‌ام در مدیرین این است که دست زیر مجموعه خود را باز می گذارم و اعتقاد به تقسیم وظایف و دادن اختیارات به زیرمجموعه را داشته و در میزبانی جام تختی کمترین نقش را من داشتم و هیات کشتی استان و سایر همکاران به خوبی کار را انجام دادند و عامل موفقیت خود را این اصل می‌دانم.

وی در مورد خاطرات خوب دوره مدیریتی‌اش در ورزش استان گفت: همه اتفاقات خاطرات خوبی بودند که یکی از مهمترین آنها هیتینگ و چمن ورزشگاه یادگار امام بود که با تمامی حواشی سپر بلا شدم و این کار را انجام دادم.‌

نظمی افزود: از کارهای خوب دیگری که به آن افتخار می‌کنم سند مجموعه ورزشگاه یادگار امام(ره) با 191 هکتار‌ است که وزارت مسکن و شهرسازی 21 میلیارد تومان هزینه از بابت زمین مطالبه کرده بود که با زحمات آقای جبارزاده 574 میلیون تومان پرداخت شده و ملک به نام اداره کل ورزش و جوانان شده و سند در شرف صدور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار