فیروز کریمی:
سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز گفت: تیم پیکان تمامی راه‌های نفوذ تیم ما را بسته بود و نتوانستیم در برابر این تیم موقعیت‌های زیادی را به دست آوریم.
کد خبر: ۵۷۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 23 February 2018
 

فیروز کریمی عصر امروز در کنفرانس خبری بعد از باخت تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت: تا دقیقه 38 بازی خوبی را انجام داده بودیم و بعد از دریافت گل اول دیگر نتوانستیم به جریان بازی باز گردیم.

وی گفت: مجید جلالی مربی باتجربه‌ای است و در این بازی به خوبی را های نفوذ تیم گسترش‌فولاد را بسته بود و در روزی که بازیکنان رها یافته از مصدومیت ما نتوانستند انتظارات‌مان را برآورد سازند و روز خوب دروازه‌بان ما نبود، برابر تیم پیکان مغلوب شدیم.

سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز گفت: روز سختی برابر پیکان داشتیم و در بازی امروز بازیکن نداشتیم و به طور مثلا در دفاع راست از مدافع میانی استفاده کردیم و مدت‌ها‌ است که خالقی‌فر را نداریم و نریمان‌جهان و پیمان بابایی هم در تمرینات تیم زیاد حضور نداشتند و نقی‌زاده هم بعد از مدت‌ها در ترکیب تیم قرار می‌گرفت که این بازیکن می‌تواند به تیم ملی دعوت شده و مسافر روسیه شود و 4  بازیکن را به همراه نداشتیم و نمی‌توانیم بیش از حد روی بازیکنان خود فشار بیاوریم.

فیروز کریمی افزود: تعویض امروز تیم من اجباری و اخلاقی بود و سیدی را به دلیل اینکه حرف گوش نکرد و رعایت بزرگ و کوچکی نکرد از ترکیب تیم بیرون کشیدم و باید عنوان کنم اگر۱۰ گل هم بخوریم این حرمت‌ها را حفظ می‌کنیم و مسائل اخلاقی برای من بسیار مهم است.

وی گفت: تیم گسترش‌فولاد بیشترین فرصت را به بازیکنان جوان خود می‌دهد و بازیکنان باید از این فرصت نهایت استفاده را کنند و من از آنها انتظار بیشتری داریم.

کریمی گفت: در هفته‌های آینده به روند امتیازگیری و کسب نتایج خوب بازخواهیم گشت و من به آینده تیم خود بسیار امیدوار هستم.

سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز در مورد چمن ورزشگاه اختصاصی این باشگاه گفت: چمن ورزشگاه طاقت فشار زیاد را ندارد و با چمن‌های ورزشگاه اروپایی قابل مقایسه نیست و زمانی که 2 بازی در یک هفته در این چمن برگزار می‌شود، شاهد کنده شدن چمن می‌شویم و ایرادی بر باشگاه گسترش‌فولاد و یا ماشین‌سازی نبوده و به نوع چمن بستگی دارد.

وی گفت: چیزی که الان به ذهنم رسید برگزاری مسابقه در زمین شماره 2 است و اگر سازمان لیگ قبول کند حاضریم در زمین شماره 2 ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف حریفان رویم./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :