حجت الاسلام میرتاج الدینی در پاسخ به تحرکات اخیر احمدی نژاد مطرح کرد:
میخواستم در مقام امربه معروف و نهی از منکر نامه ای به دکتر احمدی_نژاد بنویسم، لحظه ای درنگ کرده و با خود گفتم؛ «یکی از شرائط امر به معروف احتمالِ تاثیر است. اما سابقه نشان داده که این احتمال در ایشان وجود ندارد.» بنابراین نکاتی را برای تنویر افکار عمومی تحریر مینمایم.
کد خبر: ۵۷۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 23 February 2018

«تلک الدّار الاخرة نجعلها للّذین لایریدون علوّا فی الارض و لا فسادا و العاقبة للمتّقین» سوره مبارکه القصص آیه ۸۳

(آری،) این سرای آخرت را (تنها) برای کسانی قرارمی‌دهیم که اراده برتری‌جویی در زمین و فساد را ندارند؛ و عاقبت نیک برای پرهیزگاران است!

 به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی دولت دهم طی یادداشتی درباره تحرکات اخیر احمدی نژاد توضیحاتی ارائه داد.

سنگ مردم یا تمایلات درونی؟!
 

میخواستم در مقام امربه معروف و نهی از منکر نامه ای به دکتر احمدی نژاد بنویسم، لحظه ای درنگ کرده و با خود گفتم؛ «یکی از شرائط امر به معروف احتمالِ تاثیر است. اما سابقه نشان داده که این احتمال در ایشان وجود ندارد.» بنابراین نکاتی را برای تنویر افکار عمومی تحریر مینمایم.

مدتی است، عده ای از دلسوزان و گروههای مختلف مردم از من درخواست میکنند که آقای احمدی نژاد را نصیحت کنید تا دست از این کارهایش بردارد. پاسخ من برای همه یکسان است. حرف های ما در ایشان اثر ندارد!

امام خمینی(قدس سره) بارها به مسئولین هشدار داده اند که از ریاست طلبی و برتری_جویی پرهیز کنند و فرموده اند #حب_نفس منشا همه گرفتاری های بشر است که حب ریاست و حب جاه مظهری از آن است.

کسی که دو دوره رئیس جمهور بوده و سالها در پست های دیگر نظام، مخالف خوانی و اپوزوسیون شدنش چه مفهومی دارد؟ اگر قانون اجازه نداد کسی دوباره کاندیدای ریاست جمهوری شود، باید ذیل تا صدر نظام را زیر سوال برد؟

امام(ره) فرمود: « من هشدار میدهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای_نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است.» اکنون چه شده که احمدی نژاد برگزاری فوری و آزاد انتخابات را میخواهد؟ مگر همان شورای نگهبان که انتخابات گذشته را تائید کرده بود، انتخابات اخیر را تائید نکرده است؟ اگر اینها ایراد دارد چرا زمان ایشان ایراد نداشته باشد؟ آقای احمدی نژاد با طرح چنین مباحثی ریشه خود را میزند. اصول قانون_اساسی را تا زمانی قبول دارد که به نفع خود باشد. این همان رفتار همه ریاست طلبان روزگار است که متاسفانه بدان گرفتار شده است. اگر سنگ #مردم را هم به سینه میزند بر همین منوال است.

انحراف از زمانی آغاز شد که خود را در حلقه چند نفر محصور کردید و بر همه دلسوزی نیروهای اصیل انقلاب و علما بی اعتنا شدید. حتی اکثر اعضای دلسوز کابینه خود را از دست دادید. شما خود را برتر از همه دانستید و مصون از خطا. امروز بجایی رسیدید که حرف های ضد_انقلاب و رسانه های بیگانه را تکرار میکنید. کلی گویی و اتهام زنی به روش ثابت شما تبدیل شده است.

مردم عزیز ایران در طول 40 سال انقلاب نمونه های متعددی را دیده اند که از مسیر انقلاب منحرف شده و در مقابل نظام و رهبری ولایت فقیه ایستاده اند. این اقدامات بر آنها تازگی ندارد. با کسی هم عقد اخوت نبسته اند. صدها هزار شهید در راه انقلاب و پاسداری از آرمانهای آن تقدیم کرده اند. لذا هرگز اجازه نمیدهند فردی به دلیل #تمایلات_درونی و تفکرات غلط مشکلی برای نظام اسلامی ایجاد کند.

رهبر صبور و حکیم انقلاب بخاطر آراء مردم و مصالح نظام، سالها لجبازی و شذوذات شما را تحمل کرده اند. اکنون نیز با بزرگ منشی رفتار می نمایند. بیش از این ناسپاسی و چنگ زدن به سیمای نورانی ولایت روا نیست.

سید محمدرضا میرتاج_الدینی
معاون پارلمانی دولت دهم
96/12/4

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
احسنت عالم دانا وشجاع حاج آقا تاج الدینی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :