به گزارش تابناک تبریز، پس از انتشار سخنان فرماندار شبستر در جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان شبستر مبنی براینکه "این برازنده نظام و توسعه عمرانی کشور نیست که ۴۰ روز ایام فاطمیه برگزارکنیم و در طول سال بجای کار و نشاط / کشور را با مناسبت های مختلف در عزا نگه داریم و وی از برگزاری طولانی مدت مراسمات عزاداری بویژه ایام فاطمیه (س) هم انتقاد کرده و گفته بود که شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تنها در یکروز اتفاق افتاده است و آن روز هم تعظیل بوده و تمام شده است" موجب ناراحتی و اعتراض اهالی مومن شهرستان شده بود.
کد خبر: ۵۷۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 24 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، پس از انتشار سخنان مستفید فرماندار شبستر در جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان شبستر مبنی براینکه "این برازنده نظام و توسعه عمرانی کشور نیست که ۴۰ روز ایام فاطمیه برگزارکنیم و در طول سال بجای کار و نشاط / کشور را با مناسبت های مختلف در عزا نگه داریم و وی از برگزاری طولانی مدت مراسمات عزاداری بویژه ایام فاطمیه (س) هم انتقاد کرده و گفته بود که شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تنها در یکروز اتفاق افتاده است و آن روز هم تعظیل بوده و تمام شده است" موجب ناراحتی و اعتراض  اهالی مومن شهرستان شده بود.

 

پس از این موضوع فرماندار طی نامه ای به امام جمعه این شهر جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی داد.

ازنامه فرماندار شهرستان شبستر به امام جمعه برای روشنگری تا حواشی آن
 

اما بعد از اینکه امام جمعه شبستر نامه تکذیبیه فرماندار نسبت به گفته های خود در خصوص ایام فاطمیه را قرائت کرد، نماز گزاران اعتراض خودرا مجددا اعلام داشته و گفتند کجا چهل روز را به عنوان ایام فاطمیه سوگواری کرده ایم؟

اینان عنوان کردند: آیا آنان که به مراسم عزاداری بانوی دو عالم خانم فاطمه زهرا رفته اند به اجبار رفته اند؟
یکی از نمازگزاران اعلام کرد:عدم نبود نشاط به دلیل مراسمات عزاداری نبوده بلکه عدم وجود نشاط در جامعه در اثر بی عدالتی است که مدیران با فیشهای نجومی سوار بر ماشینهای خارجی می شوند وهمچنین نبود شغل و ... است.
یکی از نمازگزاران تصریح کرد: شهرستان شبستر یکی از شهرهای با فرهنگ کشور با قدمت تاریخی است که اینگونه سخنها برازنده شهرستان نیست مگر بزرگان ما از جمله امام راحل نفرمودند که باید زندگی ائمه را الگوی خود قرار دهیم؟

وی ادامه داد:آقای مسئول اگر می خواهید شور و نشاط در جامعه باشد ،اول یک سری به ادارات بزنید و به صورت نامحسوس ببینیدچگونه با مردم رفتار می کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار