صبح امروز در کوهدشت رخ داد؛
سازمان اورژانس در حالی این حادثه را ناشی از پرتاب مواد محترقه عنوان می‌کند که نورمحمد فردی بیرانوند، فرماندار کوهدشت وقوع این رویداد تلخ را این گونه توضیح می‌دهد: «این حادثه به دلیل مشکل فنی برای شوفاژ مدرسه رخ داده است.» توضیحی مختصر که به هیچ وجه با دیگر گزارش های مخابره شده از این رویداد همخوانی ندارد!
کد خبر: ۵۷۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 27 February 2018
 
 
صبح امروز بر اثر حادثه انفجار مواد محترقه در شهرستان کوهدشت (استان لرستان) دست یک دانش‌آموز دختر دبیرستانی قطع شد؛ رویدادی که فرماندار دلیل بروز آن را یک نقص فنی بیان کرده است!
 
به گزارش‌ «تابناک»، ساعت ۸ صبح امروز بر اثر پرتاب مواد محترقه در کلاس درس در یک دبیرستان دخترانه، ۳ دانش‌آموز مصدوم شدند که دست یکی از آنها قطع شد. در پی وقوع این رویداد بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و ۳ دانش آموز دختر که دچار جراحات شدیدی شده بودند، به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال یافتند.
 
۳ مصدوم و قطع دست بر اثر انفجار مواد محترقه در دبیرستان دخترانه!
 
فتحی‌پور، مسئول روابط عمومی اورژانس لرستان در این خصوص گفت: این حادثه در ساعت ۸:۲۵ سه شنبه ۸ اسفند به وقوع پیوست و بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل این حادثه اعزام شدند. در مجموع در این حادثه ۳ دانش آموز دچار جراحت شدید شدند که به قطع شدن دست یکی از این دانش آموزان ختم شد.

روابط عمومی و ستاد اطلاع رسانی سازمان اورژانس در مرکز لرستان در حالی این حادثه را ناشی از پرتاب مواد محترقه عنوان می‌کند که نورمحمد فردی بیرانوند، فرماندار کوهدشت وقوع این رویداد تلخ را این گونه توضیح می‌دهد: «این حادثه به دلیل مشکل فنی برای شوفاژ مدرسه رخ داده است.» توضیحی مختصر که به هیچ وجه با دیگر گزارش های مخابره شده از این رویداد همخوانی ندارد!
 
از جمله با توضیحات دکتر حسینعلی رفاعی، رئیس فوریت‌های پزشکی استان لرستان که ماجرا را این گونه شرح داده است: این انفجار صبح امروز در دبیرستان دخترانه حجاب شهر کوهدشت رخ داد و دانش‌آموزی که دستش قطع شده به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شد. علت حادثه انفجار مواد محترقه در دست دانش آموز بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار