ورزش3:تراکتورسازی در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات قرار می گیرد. این مسابقه از آنجایی برای تراکتوری ها اهمیت زیادی دارد که شاگردان ارطغرول ساغلام دو بازی قبلی با الاهلی عربستان و الغرافه قطر را واگذار کردند و حالا در بازی روز دوشنبه محکوم به پیروزی هستند.
کد خبر: ۵۷۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 03 March 2018

رویارویی تراکتور با کاپیتان تیم ملی مراکش(عکس)

تراکتورسازی در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات قرار می گیرد. این مسابقه از آنجایی برای تراکتوری ها اهمیت زیادی دارد که شاگردان ارطغرول ساغلام دو بازی قبلی با الاهلی عربستان و الغرافه قطر را واگذار کردند و حالا در بازی روز دوشنبه محکوم به پیروزی هستند.

یکی از تقابل های جذاب بازی تراکتور و الجزیره، حضور مبارک بوسوفا هافبک مراکشی الجزیره مقابل بازیکنان ایرانی است. بوسوفا 33 ساله که از سال 2006 در عضویت تیم ملی مراکش بوده، 55بازی ملی تاکنون انجام داده و 7 گل هم به ثمر رسانده است. این بازیکن که در آکادمی چلسی و آژاکس به فوتبال معرفی شد و در تیم های آندرلخت بلژیک و لوکوموتیو مسکو هم سابقه بازی دارد، کاپیتان دوم تیم ملی مراکش محسوب می شود و در جام جهانی مقابل تیم ملی ایران بازی می کند.

بوسوفا در پست هافبک تهاجمی و وینگر چپ توانایی بازی دارد و پیش بینی می شود در بازی روز دوشنبه تراکتورسازی را آزار دهد.

اگرچه تیم تراکتورسازی در حال حاضر بازیکن ملی پوشی ندارد که بوسوفا با شیوه بازی او برای جام جهانی آشنا شود اما به هر حال اینکه او سبک بازی نفرات ایرانی را مشاهده می کند قابل توجه خواهد بود. از سوی دیگر تراکتوری ها نیز باید مواظب این هافبک سرعتی و تکنیکی باشند تا در جریان بازی غافلگیر نشوند.

دعوای اصلی تراکتور و عالیشاه بر سر چیست؟

امید عالیشاه که به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی توپ می زد، روز پنجشنبه در ویژه برنامه دربی شبکه سه حضور یافت و همین مساله مشکلاتی را ایجاد کرد. بعد از این اتفاق مسئولان تراکتورسازی عالیشاه را به دلیل غیبت در تمرینات و حضور در برنامه دربی از تیم کنار گذاشتند.

موضوع اصلی عالیشاه و تراکتورسازی بر سر کسری خدمتی است که این بازیکن دریافت کرده است.

قاعدتا عالیشاه تا مهرماه 97 سرباز است اما او اخیرا توانسته 9 ماه کسری خدمت بگیرد و بر این اساس همین حالا هم سربازی اش تمام است. او برگه کسری خدمتش را به مسئولان تراکتورسازی ارائه کرده که بر اساس آن 19 بهمن ماه خدمت سربازی اش تمام شده است.

در این شرایط او تا روز سه شنبه گذشته یعنی 8 اسفندماه در تمرینات تراکتورسازی حضور داشت و دلیل این امر مشخص نیست.

عالیشاه اکنون چند روزی است در تمرینات شرکت نمی کند و به نظر می رسد قصد چنین کاری هم ندارد. مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیز طبق استعلامی که از لشگر عاشورای تبریز(یگان خدمتی عالیشاه) گرفته اند، آنها فعلا کسری خدمتش را تایید نکرده اند تا این ماجرا بلاتکلیف باقی بماند.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی میان عالیشاه و تراکتورسازی رخ خواهد داد.
  قضاوت داوران کره ای در بازی الجزیره امارات - تراکتورسازی

 داوران کره ای در بازی الجزیره امارات - تراکتورسازی به قضاوت میپردازند.
داور وسط: کیم دانگ جین کمک داور اول: یون کاوان جیول  کمک داور دوم: کی یانگا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار