ایسکانیوز:با وجود اعلام سازمان نظام وظیفه کشور مبنی بر پایان خدمت سربازی عالیشاه، تراکتوری ها مانع از صدورکارت پایان خدمت و حضور وی درتمرینات پرسپولیس شده اند.
کد خبر: ۵۷۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 05 March 2018

چند روز پیش خبر اخراج امید عالیشاه از تراکتورسازی با توجه به حضور این بازیکن در ویژه برنامه دربی86 شبکه سه سیما منتشر شد، هرچند همچنان ابهامات زیادی در خصوص آخرین وضعیت خدمت سربازی عالیشاه وجود دارد.

تراکتوری‌ها معتقدند عالیشاه بدون اجازه در برنامه تحلیل دربی حضور یافته است؛ گفته می‌شود دوران خدمت عالیشاه در تاریخ 19 بهمن با توجه به کسری‌های دریافت شده از جمله گواهی عضویت فعال در بسیج یا حضور والدین در جبهه به پایان رسیده و تراکتوری‌ها این اختیار را نداشتند که بازیکن پیشین پرسپولیس را اخراج کنند.

تراکتوری‌ها از مصدومیت طولانی و همچنین حضور غیرمجاز این بازیکن در برنامه تفسیر دربی بسیار ناراضی هستند و طبیعتاً در چنین شرایطی گواهی و تأیید گذراندن دوره خدمت در تراکتورسازی به راحتی صادر نخواهد شد. آنها اعتقاد دارند عالیشاه همچنان بازیکن تراکتورسازی است و خدمتش تمام نشده و ظاهراً مدارک این بازیکن را هنوز تأیید نکرده‌اند.

سازمان نظام وظیفه صبح امروز(14 اسفندماه) با اعلام اتمام سربازی عالیشاه،خواهان ترخیص و تسویه حساب با وی شد اما گفته می شود باشگاه تراکتورسازی مانع از صدورکارت پایان خدمت و حضور وی درتمرینات پرسپولیس شده است!

مسوولان باشگاه تراکتورسازی به دنبال مدارک برای اثبات کسری خدمت قانونی عالیشاه هستند؛ آن ها معتقداند مدارک عالیشاه مبنی بر کسری قانونی خدمتش کامل نیست و سازمان تظام وظیفه نباید اتمام سربازی عالیشاه را اعلام می کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار