استاندار آذربایجان شرقی در مراسم روز درخت‌کاری:
استاندار آذربایجان شرقی توسعه فضای سبز را یکی از راه‌های مقابله با مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا دانست و بر انتقال فرهنگ دوستی با محیط زیست به نسل جدید تأکید کرد.
کد خبر: ۵۷۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 06 March 2018

مجید خدابخش همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و روز درخت‌کاری، پس از کاشت یک نهال در محوطه استانداری آذربایجان شرقی، در جمع خبرنگاران گفت: روز درخت‌کاری فرصتی است تا همه شهروندان عزم خود را برای توجه بیشتر به محیط زیست و فضای سبز جزم کنند.

وی با اشاره به توصیه پیامبر گرامی اسلام و حضرات معصومین (ع) درخصوص درخت‌کاری و توجه به درخت، گفت: با توجه به وضعیت فعلی استان و به‌خصوص شهر تبریز، توجه به فضای سبز می‌تواند یکی از راه‌های مقابله با مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا باشد.

خدابخش با بیان اینکه آذربایجان شرقی نسبت به استان‌های دیگر وضع بهتری از نظر سطح مراتع دارد، اما از نظر جنگل در سطح پایین‌تری است، گفت: همه مردم استان باید نسبت به کاشت درخت توجه داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه باید طرفداری از محیط زیست را به نسل جدید منتقل کنیم، افزود: اگر بتوانیم فواید درخت و فضای سبز در جهت بهبود شرایط زیست‌محیطی تبیین کنیم توجه به این مقوله بیشتر می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار