در دیدار و گفتگوی استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز با وزیر امور خارجه مطرح شد:
شهردار تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در راستای اتخاذ تمهیدات لازم برای مراسم آغازین تبریز2018 با «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۵۷۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 06 March 2018

به گزارش تابناک تبریز، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با قبول دعوت شهردار تبریز و استاندار آذربایجان شرقی برای حضور در مراسم آغازین تبریز2018 از آمادگی وزارت امور خارجه برای همه گونه همراهی و همکاری در خصوص رویداد ملی تبریز2018 سخن گفت.

دکتر مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و ایرج شهین باهر شهردار تبریز امروز به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان « پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ » با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار و گفتگو که در راستای اتخاذ تمهیدات لازم برای تبریز 2018 و با محوریت این موضوع صورت گرفته است در خصوص موضوعاتی چون دعوت از روسای جمهور، سفرا و میهمانان خارجی و انجام هماهنگی های لازم برای این مراسم بحث و مذاکره صورت گرفت.

در این دیدار که الموسوی نماینده تام‌الاختیار استاندار آذربایجان شرقی و مشاور شهردار تبریز در ستاد تبریز ۲۰۱۸ و بابایی ، نماینده وزارت امور خارجه در تبریز استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز را همراهی می کرد، استاندار آذربایجان شرقی آمادگی شهر تبریز جهت میزبانی از وزرای گردشگری سایرکشور ها را اعلام کرد.

همچنین در این دیدار چگونگی ارسال دعوت نامه ها برای میهمانان این رویداد و برگزاری شب های تبریز در خارج از کشور مطرح شد و هماهنگی لازم در این خصوص صورت گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار