آغاز رسمی اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تیراندازی با کمان سنتی جام صلح و دوستی ارس
اولین دوره رقابت های بین المللی جام صلح و دوستی ارس به صورت رسمی در منطقه آزاد ارس آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 07 March 2018

به گزارش تابناک تبریز، این دوره از رقابت ها که صبح امروز ( چهارشنبه 16 اسفند ) با انجام رژه تیم های شرکت کننده و برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد، ظرف امروز و فردا برگزار شده و نفرات برتر در پایان دومین روز مسابقات مشخص می شود.

تیم های ورزشی خارجی از کشورهای آذربایجان، ترکیه، عراق و افغانستان به همراه تیم ملی الف و ب، تیم منطقه آزاد ارس و تیم آذربایجان شرقی در این رقابت‌ها حضور دارند.

علاوه بر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولان این سازمان، مسئولان ورزشی کشور و استان آذربایجان شرقی، رئیس فدراسیون‌های ترکیه و افغانستان نیز در مراسم افتتاح رسمی حضور داشتند.

مسابقات امروز به صورت انفرادی و فردا به صورت تیمی برگزار می‌شود.

گفتنی است، رقابت های تیراندازی با کمان سنتی به همت سازمان منطقه آزاد ارس و با مشارکت فدراسیون تیر و کمان و هیئت تیر و کمان استان برگزار می‌شود.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین افتتاح مسابقات بین‌المللی تیراندازی با کمان سنتی:
رویدادهای بین‌المللی فرصتی مغتنم برای معرفی ارس است


رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، در مراسم افتتاح رسمی اولین دوره رقابت های تیراندازی با کمان سنتی جام صلح و دوستی ارس، هدف اصلی برگزاری مسابقات بین المللی ارس را شناساندن ظرفیت های این منطقه در خارج از کشور عنوان کرد.

محسن نریمان ضمن خیرمقدم به ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، گفت: بسیار خوشحالم که در اولین روزهای ایفای وظیفه در منطقه بسیار حساس، مهم و مستعد ارس، شاهد برگزاری یکی از رقابت های بین المللی ورزشی هستم.

وی افزود: امیدواریم که با برگزاری این دوره از مسابقات زمینه شناسایی هر چه بهتر منطقه آزاد ارس را در خارج از کشور فراهم کرده و از طریق سفرای ورزشی شرکت کننده در مسابقات، دوستی و ارتباط منطقه آزاد ارس با کشورهای شرکت کننده را محکم تر کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، خاطرنشان کرد: انتقال اطلاعات و معرفی ظرفیت های ارس می تواند بسترساز توسعه همه جانبه منطقه آزاد ارس شده و بتوانیم در ایران نیز به رتبه اول مناطق آزاد ایران دست پیدا کنیم.

نریمان با اشاره به اینکه پرسنل سازمان منطقه آزاد ارس اهتمام خود را در زمینه توسعه ارس بسیج کرده اند، گفت: ادامه بهره گیری از رویدادهای بین المللی هنری، علمی و ورزشی، منطقه ارس را در خارج از کشور مطرح می کند.

وی در پایان تاکید کرد: رقابت های تیراندازی با کمان سنتی جام صلح و دوستی ارس به عنوان یک پیش رویداد برای رویداد بین المللی تبریز 2018 است و امیدواریم که در ارس نیز بتوانیم به برگزاری رویداد بزرگ تبریز 2018 کمک بیشتری کنیم.

گفتنی است، اولین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی جام صلح و دوستی ارس، امروز ( چهارشنبه 16 اسفند ) آغاز شده و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

 

آغاز رسمی اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تیراندازی با کمان سنتی جام صلح و دوستی ارس
 
آغاز رسمی اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تیراندازی با کمان سنتی جام صلح و دوستی ارس
 
آغاز رسمی اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تیراندازی با کمان سنتی جام صلح و دوستی ارس
 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار