قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت:باید بررسی کنیم که واقعاً آیا از زمستان سال گذشته که امید عالیشاه به تراکتورسازی آمد تاکنون در خدمت باشگاه تراکتورسازی بوده یا دوران زیادی را در تمرینات شرکت نکرده است؟
کد خبر: ۵۷۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 07 March 2018

به گزارش تابناک تبریز،کاظم شهریاری در گفت‌وگو با سایت تراکتورسازی، درباره موضوع جذب بازیکنان سرباز اظهار داشت: در این زمینه تاکنون صحبت‌های مختلفی مطرح‌شده که این اواخر مسئله امید عالیشاه پیامدهای بسیار گسترده‌ای به همراه داشت که موجب دلخوری هواداران تراکتورسازی شد و باید در این زمینه نکاتی را مطرح کرد.


وی افزود:اولاً همه بازیکنان سرباز مثل هم نیستند و بسیاری از آن‌ها با تعصب و غیرت مثال‌زدنی برای تیمشان بازی کردن. مهدی شریفی نمونه‌ای از این بازیکنان بود که برای تیمش بازی کرده و از این تیم رفت. سایر بازیکنانی مثل پهلوان، مهدی پور و شربتی هم سربازهای فعلی تیم هستند که با جان‌ودل برای تیمشان بازی می‌کنند و بهترین عملکرد را تاکنون داشتند و کادر فنی رضایت کاملی از این نفرات دارد.

قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضی رفتارها باعث شده بدبینی‌هایی نسبت به موضوع بازیکنان سرباز پیش بیاید. یکی از نکات جالب‌توجه برای ما این است که به‌جز 2 بازیکن سربازی که از پرسپولیس به تراکتور آمدند بقیه سربازها مثل همه جوانان این سرزمین دوران خدمت مقدس سربازی را طبق قانون پشت سر گذاشتند اما حالا شاهد این هستیم که بازیکنان پرسپولیس که به تراکتور آمدند خودشان را بالاتر از قانون دانسته و سعی می‌کنند به هر نحوی دوران خدمت خودشان را کوتاه کنند.

شهریاری تصریح کرد: البته شکل این کار باید بررسی و تحلیل شود. یکی از شروط اصلی در تأیید این‌گونه کسری‌هایی که متأسفانه به شکل خاصی دریافت می‌شود این است که علاوه بر تأیید کسری خدمت، یگان خدمتی نیز تأیید کند که این بازیکن مدت‌زمان مذکور را در خدمت این باشگاه بوده است.

وی افزود: باید بررسی کنیم که واقعاً آیا از زمستان سال گذشته که امید عالیشاه به تراکتورسازی آمد تاکنون در خدمت باشگاه تراکتورسازی بوده یا دوران زیادی را در تمرینات شرکت نکرده است؟ به‌واقع چگونگی خدمت او باید موردبررسی قرار گیرد و باشگاه باید تأییدکننده این باشد که دوره خدمت امید عالیشاه در تراکتورسازی سپری‌شده است.

قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: طبیعتاً طبق اصول باشگاه‌داری ما معتقدیم که عالیشاه به تعهدات خود در جایگاه یک بازیکن سرباز عمل‌نکرده و رفتارهای غیرحرفه‌ای متعددی از خود نشان داده که مورد آخر حضور در برنامه تحلیل دربی یکی از این رفتارها بوده و قطعاً باشگاه به دنبال هیاهوهایو که شروع‌شده تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و به‌طور قانونی و حرفه‌ای در مقابل این تخلفات ایستادگی خواهد کرد و از حق خود دفاع می‌کند.

شهریاری اظهار داشت:طرف مقابل چون می‌داند که به نتیجه روشنی در این زمینه نخواهد رسید اقدام به شایعه‌پراکنی و انتشار برخی اکاذیب کرده که یکی از این موارد تیتر یکی از روزنامه‌های رنگی ورزشی است که امروز منتشرشده و باشگاه از این روزنامه به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه باشگاه تراکتورسازی و همچنین انتشار خبر دروغ به نقل از سازمان نظام‌وظیفه شکایت قانونی و قطعی می‌کند.

وی در پایان گفت:این اتهامات مورد پیگیری جدی قرار می‌گیرد و روزنامه‌ای که اقدام به انتشار این اخبار دروغ کرده باید در قبال رفتار غیرحرفه‌ای خود پاسخگو باشد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار