قوانین سخت گیرانه AFC
تقارن این دیدار آسیایی با آخرین چهارشنبه سال، لزوم مراقبت بیشتر هواداران را میطلبد .اولتیماتوم های سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با استفاده از مواد آتش زا در ورزشگاهها و به تبع آن محرومیت های آن موجب شده است که هوادارن پرشور و فهیم تراکتورسازی مراقبت بیشتری را در این مورد همچون گذشته داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 10 March 2018

به گزارش تابناک تبریز، تراکتورسازی در اولین بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا باید روز سه شنبه 22 اسفند به مصاف تیم الجزیره امارات برود.

تقارن این دیدار آسیایی با آخرین چهارشنبه سال، لزوم  مراقبت بیشتر هواداران را میطلبد .اولتیماتوم های سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با استفاده از مواد آتش زا در ورزشگاهها و به تبع آن محرومیت های آن موجب شده است که هوادارن پرشور و فهیم تراکتورسازی مراقبت بیشتری را در این مورد همچون گذشته داشته باشند.

باشگاه استقلال نیز که روز دوشنبه با لعین بازی خواهند کرد در بیانیه ای از اولتیماتوم سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری دیدار لیگ قهرمانان میان این تیم و العین خبر داده است.

تیم ملی ایران ، پرسپولیس و استقلال پیش از این به خاطر پرتاب ترقه تذکرهایی از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته اندو محرومیت‌های تعلیقی برایشان وجود داشته و هیچ مماشاتی کنفدراسیون فوتبال آسیا با این موارد ندارد.

هواداران تراکتورسازی در این دیدار خانگی فهم بالا و مهمان دوست بودن خود را در تبریز 2018 به مهمانان خارجی در حد اعلا نشان خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :