خبر ورزشی:بازیکن سرباز در تراکتور به حالت قهر، کمپ این تیم را رها کرد و به تهران برگشت.
کد خبر: ۵۷۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 12 March 2018

امید عالیشاه امیدوار بود آن طور که قانون می گفت، دوران خدمت سربازی اش در تاریخ 19 بهمن ماه تمام شده و بتواند از آن به بعد با در دست داشتن کارت پایان خدمت، در تمرینات پرسپولیس شرکت کند اما این مجوز به عالیشاه داده نشد.دلیل این امر نیز مشخص است؛ طبق قانون نقل و انتقالات فوتبال کشورمان، بازیکنان تنها در زمان باز بودن پنجره نقل و انتقالات بین باشگاه ها جابجا شوند و از این رو، عالیشاه نباید به این زودی به تهران برمی گشت.

به هر حال او تا خرداد سال آینده یعنی زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات بازیکن تراکتورسازی است؛ هر چند دوران خدمت سربازی اش تمام شده باشد و هر چند که از این باشگاه اخراج شده باشد!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
دوست نویسنده عزیز
تا وقتی که تسویه حساب نشده باشه هیچ سربازی حق تمرد از دستور و ترک سربازی رو نداره چه آدم معمولی چه یک سرباز قهرمان. ما دوستانی داشتیم با اینکه 6 ماه از سربازیشون با کسر خدمتشون گذشته بود 6 ماهی هم قرار بود خدمت کنن. عالیشاه از سربازی هم فرار کرده و ... پس مستوجب اضافه خدمت هست و چون از تیم اخراج شده هواداران انتظار دارن تو پادگان و سر پست زیارتشون کنن تا هم درس عبرت باشه برای افرادی مثل ایشون و هم عدالت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار