سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار فردا مقابل الجزیره امارات نخستین پیروزی خود در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
کد خبر: ۵۷۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 12 March 2018

ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره امارات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در ۳ بازی‌ای که انجام دادیم خیلی خوب ظاهر شدیم و فرصت‌های خوبی کسب کردیم ولی در رسیدن به گل ناکام بودیم.

 وی افزود: فقط توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. فردا باید بتوانیم نخستین گل و پیروزی‌مان را کسب کنیم. پس از آن باید در ۲ بازی بعدی پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم و با برد از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: رضا شربتی بازیکن مصدوم ما برای این بازی است و غایب دیگری نداریم.

ساغلام تصریح کرد: حریف ۳ بازیکن محروم دارد ولی این وضعیت حریف برام ما بی‌اهمیت است. یک نقطه بسیار مهم برای ما این است که ۲ بازی قبلاً در استادیوم خودمان انجام دادیم ولی از امتیاز حضور هواداران زیادی برخوردار نبودیم. فردا از همه هواداران دعوت می‌کنیم به ورزشگاه بیایند و منتظر آن‌ها هستیم و می‌خواهیم جو پرشوری در استادیوم ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم با حمایت آن‌ها ۳ امتیاز را کسب کنیم و قبل از تعطیلات و عید نوروز هدیه خوبی به همه ملت ایران و مردم تبریز بدهیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: ما با پیروزی در این دیدار می‌خواهیم برای بازی های بعدی شانس زیادی داشته باشیم و با این پیروزی می‌خواهیم هدیه ای به هواداران بدهیم تا مقابل الغرافه بازی فینال مانندی در تبریز برگزار کنیم.

ساغلام تاکید کرد: ما می‌خواهیم بازی مقابل الغرافه را در تبریز در کنار هواداران پیروز شویم و برای این امیدواریم فردا هواداران کنار تیم باشند و از هرگونه مسائل مربوط به چهارشنبه آخر سال دوری کنند.

خبرنگار باشگاه الجزیره با تقدیر و تشکر از میزبانی باشگاه تراکتورسازی، از عملکرد این تیم در بازی‌های اخیر تحسین کرد. ساغلام در پاسخ به سوال این خبرنگار درباره رویارویی با این تیم و اینکه سرمربی الجزیره معتقد بود که ترسی از هواداران تراکتور ندارد، گفت: بازی فوتبال با حضور هوادارانش زیبا و دیدنی می‌شود و هر بازیکن و مربی دوست دارد فوتبال را مقابل هواداران انجام دهد و فردا ان‌شاءالله مقابل ۴۰، ۵۰ هزار نفر یا حتی ۷۰ هزار هوادار به میدان برویم که این موضوع برای هر ۲ تیم خیلی خوب است.

سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی اظهار داشت: درست است که الجزیره ستاره های زیادی دارد و مقابل تیم‌های مطرح جهان بازی کرده ولی ما هواداران تیممان را داریم و می‌خواهیم با این هواداران به پیروزی برسیم.

وی گفت: احسان پهلوان در بازی‌های قبلی ۴ گل از گل‌های خوب ما را به ثمر رسانده و فرصت‌هایی را نیز از دست داده که از روی بدشانسی بود. ما برای استفاده بهینه از فرصت‌ها تمریناتی انجام دادیم ولی با این وجود فرصت زیادی نداشتیم. امیدوارم احسان و هم تیمی‌هایش فردا از فرصت‌ها استفاده کنند.

ساغلام گفت: فردا دوست داریم بازی زیبایی شاهد باشیم و یک جو زیبا از هواداران انتظار داریم تا حامی تیم محبوب خوب باشند. ما تاکنون در لیگ قهرمانان و ایران ۸ بازی انجام دادیم که به جز بازی با پیکان، در ۷ بازی عالی بودیم و فردا می‌خواهیم هشتمین بازی عالی خود را برگزار کنیم و با یک فوتبال زیبا انتظار داریم که به پیروزی برسیم و هدیه نوروزی هواداران را بدهیم.

پهلوان: امیدوارم هواداران از تیم حمایت کنند
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: بازی فردا بسیار حساس است، همه تلاشمان را می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: هرکسی دوست دارد توپ‌هایش تبدیل به گل شود ولی برخی مواقع در فوتبال توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. در بازی های اخیر ما در هر بازی بیش از ۵ فرصت گلزنی داشتیم ولی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد ولی امیدوارم فردا در رسیدن به گل موفق باشیم.

بازیکن تراکتورسازی تصریح کرد: من همه تلاشم را کردم که توپ‌هایم تبدیل به گل شود و بعد از این هم برای رسیدن به گل تلاش می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار