مديرعامل باشگاه فنرباغچه كه بامداد سه شنبه به دعوت باشگاه تراكتورسازى وارد تبريز شد ساعتى بعد به دليل شرايط نامساعد جسمى به استانبول بازگشت.
کد خبر: ۵۷۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 13 March 2018

به گزارش تابناک تبریز از باشگاه تراکتورسازی، عزیز ایلدیریم مدیرعامل باشگاه فنرباغچه که بامداد سه شنبه به دعوت باشگاه تراکتورسازى وارد تبریز شد ساعتى بعد به دلیل شرایط نامساعد جسمى به استانبول بازگشت.

نزیح دورو نماینده ویژه عزیز ایلدیریم با اعلام این موضوع گفت:‌ایلدیریم که روز گذشته در کشور قطر حضور داشت ظهر دوشنبه از دوحه به استانبول بازگشت و بامداد سه شنبه از استانبول وارد تبریز شد. ایلدیریم در فرودگاه تبریز مورد استقبال مسئولان تراکتورسازى قرار گرفت اما بعد از دو سفر پیاپى به دلیل شرایط نامساعد جسمى به استانبول بازگشت. البته او به قولى که داده بود عمل کرد اما با توجه به این شرایط ویژه نتوانست در تبریز بماند.

وى در ادامه گفت: ‌ایلدریم باید تحت نظر پزشک اختصاصى خودش باشد و با توجه به شرایط جسمى که براىش در پرواز پیش آمد به توصیه پزشک اختصاصى خودشان ساعاتى پس از ورود به تبریز مجبور به بازگشت شد.

نزیح افزود: ر‌وز سه شنبه برنامه کارى فشرده‌اى براى ایلدریم در تبریز پیش بینى شده بود اما با توجه به شرایط پیش آمده اضطرارى انتظار مى‌رود پس از بهبود شرایط جسمى ایلدریم مقدمات نشست‌هاى مشترک و گفت و گو پیرامون همکارى‌هاى دوجانبه فراهم شود.البته خوشبختانه در خصوص شرایط فعلى و سلامتی‌اش جاى نگرانى نیست.

وى در پایان گفت: امیدوارم تراکتورسازى در مسابقه حساس روز سه شنبه برابر الجزیره در مسابقات آسیایى موفق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :