سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: به تیمم افتخار می‌کنم، در بازی سختی مساوی کردیم.
کد خبر: ۵۷۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 13 March 2018

تین کات، سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: من به تیمم افتخار می‌کنم. در یک شرایط سخت توانستیم مساوی کنیم. اگر بازی را دیده باشید نیمه دوم واقعاً تحت فشار بودیم و توانستیم خیلی خوب دفاع کنیم.

وی افزود: تشکر می‌کنم از دروازه‌بان تیمم که در این بازی خیلی خوب ظاهر شد. می‌توانستیم امتیاز کامل بازی را بگیریم اگر داور پنالتی می‌گرفت. خطایی که روی رومارینهو انجام شد پنالتی بود.

وی ادامه داد: در هر صورت توانستیم یک امتیاز بگیریم و خیلی خوشحالیم. دفاع‌های ما بلند قد نیستند، اما مهاجمان حریف بلند قد بودند. به هر حال خوشحالم که یک امتیاز گرفتیم. پهلوان و کیانی بازیکنان خوبی هستند.

سرمربی تیم الجزیره در ادامه نشست گفت: تشکر می‌کنم از تبریزی‌های که با مهمان نوازی خیلی خوب از ما پذیرایی کردند. اقامت خیلی خوبی داشتیم و امیدوارم بازهم شاهد این میهمان نوازی بازهم از سوی تبریزی‌ها باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما در لیگ‌های معتبری کار کرده‌اید و حضور شما در آسیا باید موجب پیشرفت فوتبال آسیا شود اما ظاهراً اینگونه نشده است، گفت: این بخشی از فوتبال است. وقتی شما تحت فشار هستید باید از تمام ابزارها استفاده کنید و نتیجه بگیرید. این یک بازی حرفه‌ای است. بازیکنان ما عمداً وقت تلف نکردند و اگر نتیجه برای تراکتورسازی بود هم آنها همین کار را می‌کردند.

خبرنگار در واکنش به این پاسخ گفت که من اصلاً سوالم چنین چیزی نبود که تین‌کات اعلام کرد پاسخ نمی‌دهم، سوال بعدی!

تیمن کات درباره اینکه آیا تیم شما شانس صعود دارد یا خیر، عنوان کرد: بله حتماً شانس زیادی داریم. یک بازی خانگی هم داریم که می‌توانیم خیلی قدرتمند ظاهر شویم. ما 6 بازیکن بین‌المللی را از دست دادیم./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار