فارس:بررسی استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران دقایقی دیگر آغاز می‌شود اما نکته قابل تامل این است که بسیاری از اعضای شورا این موضوع را تکذیب کرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 14 March 2018

 دقایقی دیگر بررسی استعفای نجفی در شورای اسلامی شهر تهران آغاز می شود.

ساعت‌های پایانی شب گذشته به اعضا اطلاع دادند که امروز جلسه اضطراری تشکیل خواهد شد.

از صبح امروز بحث استعفای نجفی مطرح شده و البته تعدادی از اعضا آن را تکذیب کرده‌اند. این در حالی است که این خبر تایید شده و گفته می‌شود که استعفا به دست محسن هاشمی رئیس شورای شهر رسیده است البته محسن هاشمی در این باره گرفته است که در خصوص استعفای نجفی صحبتی نمی‌کنم.

همچنین ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران گفته است شورا برای حفظ منابع شهر و مردم ایستادگی خواهد کرد. به فرض استعفای آقای نجفی شورای شهر تهران آن را نخواهد پذیرفت البته پیش از این ناهیدخداکرمی به خبرنگار فارس گفته بود که اگر هم یک روز نجفی بخواهد استعفا دهد شورا آن را نمی‌پذیرد.

وی تاکید کرده بود که اگر دلیل این استعفا بیماری هم باشد باز هم آن را نمی‌پذیرد.

همچنین مهدی حجت معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران که قرار بود صبح امروز نشستی با خبرنگاران داشته باشد، برنامه خود را کنسل کرد و درباره استعفای نجفی گفت من نیز در کانال‌ها این خبر را خوانده‌ام .

وی ادامه داد: واقعا خبر رسمی ندارم و مثل بقیه شنیده‌ام حوزه فعالیت من روابط عمومی نیست که اطلاع رسانی کنم و تا زمانی که خبر رسمی منتشر نشود صحبت نمی‌کنم.

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در توئیتی گفت:‌خبر استعفای نجفی به صورت وسیع در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است چنین اطلاعاتی به بنده نرسیده است. جلسه بعدازظهر امروز اعضای شورا هم یک جلسه هم‌اندیشی و جمع‌بندی سال است. اگر چنین مطلبی درست باشد اطلاع داده می‌شود.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر نیز اعلام کرد:‌استعفای شهردار را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: جلسه امروز اعضا جلسه هم‌اندیشی است. من به عنوان عضو شورا در حال حاضر از استعفا مطلع نیستم و نمی‌توان موضع را تایید و یا تکذیب کنم اگر اطلاع داشته باشم حتما عنوان می‌کنم.

زهرا نژادبهرام عضو دیگر شورای شهر تاکید می‌کند که نامه‌ای مبنی بر استعفای شهردار به شورا ارسال نشده است و موضوع استعفا صحت ندارد. این در حالی است که یک منبع آگاه اعلام کرد نامه استعفای شهردار به دست محسن هاشمی رئیس شورای شهر رسیده است.

همچنین افراد مطلع در این باره گفته‌اند که در جلسه امروز موضوع استعفای نجفی بررسی می‌شود و اگر به نتیجه برسند جلسه فوق‌العاده برگزار می‌شود تا برای شهرداری سرپرست انتخاب کنند چرا که نمی‌توان شهر را به حال خود رها کرد.

وی با بیان اینکه هنوز اعلام رسمی در خصوص استعفای نجفی نشده است گفت: تا چند ساعت دیگر موضوع مشخص می‌شود.

خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران به خبرنگار فارس گفت ما هم خبر استعفا را شنیده‌ایم اما استعفایی ندیده‌ایم اگر هم تصمیم بر استعفا باشد در حال حاضر زمانش نیست.

حجت نظری عضو دیگر شورا درباره خبر استعفای نجفی گفت: اخبار و شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر استعفای نجفی مطرح شده به صراحت چنین اخباری را تکذیب می‌کم و امیدوارم شایع‌پراکن‌ها علاوه بر منافع شخصی‌اشان منافع شهروندان را هم لحاظ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار