عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح "اعاده اموال نامشروع مسئولان" که در مجلس مطرح است، ابراز داشت: باید خادم از خائن جدا شود، از ابتدای انقلاب تا به امروز، نباید خائن و خادم را قاطی کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 16 March 2018

 

 

محمد اسماعیل سعیدی عصر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان شرقی که د  سینما قدس تبریز برگزار شد، فضای مجازی را فرصتی برای ورود بسیج به عرصه های مختلف دانست و اظهار داشت: اینکه امام بسیج را شجره طیبه دانسته بود، امروز بیشتر مشخص می‌شود، بسیج در ابعاد مختلف درخت تناوری است که به تناسب روز، میوه‌های روز را عرضه می‌کند که یکی از آنها فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه اگر نوای بسیجی در کشور طنین انداز شود، مشکلات و موانع برطرف می‌شود افزود: باید نحوه استفاده درست، مخاطرات، آسیب‌ها و تهدیدها شناسایی شود که دولت در این حوزه کم‌کاری کرده‌است و هر کاری هم در این فضا شده، مردم به صورت خودجوش کرده اند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیج در هر عرصه ای وارد شد، تحول ایجاد کرد تصریح کرد: بسیج، نمی‌شودها و نمی‌توانیم‌ها و کلمات مایوس کننده را زیرپا گذاشت چراکه چنین عناوینی در قاموس بسیج نمی‌گنجد.

وی با بیان اینکه بسیج همیشه صف شکن بود و سدهای در مسیر انقلاب و مردم را از راه برداشته است، خاطرنشان کرد: امروز هم شاهد شکوفایی بسیج در فضای مجازی هستیم.

سعیدی اهداف امروزی نظام سلطه را ترویج یاس و ناامیدی در جامعه دانست و گفت: دشمنان در صدد هستند مردم را نسبت به نظام و ارکان نظام بی اعتماد کنند. نقشه آنها این است که همه مسئولان را تخریب کرده و وقتی رهبری تنها ماند، همه تقصیرها را به گردن رهبری بیاندازند که بسیار زیرکانه است.

وی افزود: برخی رژیم گذشته را با زیرکی خاص تطهیر می‌کنند و تمام دستاوردهای نظام را زیرسوال می‌برند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح "اعاده اموال نامشروع مسئولان" که در مجلس مطرح است، ابراز داشت: باید خادم از خائن جدا شود، از ابتدای انقلاب تا به امروز، نباید خائن و خادم را قاطی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط خاصی قرار داریم که آزمون و فتنه جدیدی در راه است خاطرنشان کرد: روز به روز ابعاد فتنه روشن تر می شود و رسانه‌ها و بسیجیان رسالت سنگینی در روشنگری دارند.

محمد اسماعیل سعیدی با ابراز اینکه عده ای از نظام و رهبری عبور کرده اند و عده ای دنیا طلب شده اند و امروز علیه نظام تئوری پردازی می کنند گفت: بسیج در میدان است و به برکت بسیج و خون شهدا ارزش‌ها انقلاب و اسلام و ولایت فقیه حفظ خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار