رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مهدی شادنوش اظهار داشت: بخش‌های تخصصی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان با 24 تخت جدید به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۷۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 16 March 2018
به گزارش تابناک سمنان مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح بخش‌های تخصصی بیمارستان ولایت دامغان اظهار داشت: بخش‌های تخصصی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان با 24 تخت جدید به بهره‌برداری رسید.
شادنوش  مبلغ هزینه شده برای این بخش‌ها را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ارتقای سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم دامغان در این بیمارستان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تأکید کرد: امروز 11 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور قاسم جان بابایی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها مربوط به شهرستان‌های دامغان، سمنان و گرمسار است افزود: معاون درمان وزیر بهداشت و درمان در سفر یک‌روزه خود به استان سمنان پروژه‌های بهداشتی و درمانی این استان را افتتاح می‌ کند.

همچنین این مراسم با حضور علی‌اصغر مجد فرماندار دامغان، حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، مدیران شهرستانی و مسئولان بهداشتی درمانی این شهرستان حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار