کد خبر: ۵۸۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 17 March 2018

حضور مشایی در مقابل سفارت انگلیس و آتش زدن حکم بقایی شاید از جهت باور اجتماعی ارزشی نداشته باشد اما چند نکته را عرض می کنم؛


۱- این باند رازآلود چون راهی مجدد به قدرت نیافتند تا امروز سر تا ته نظام را فاسد می دانستند و از امروز بزرگترین قله انقلاب اسلامی-که بین دوست و دشمن بر سر آن اختلاف نیست- یعنی استقلال سیاسی آن را نشانه رفتند و خون بهای صدها هزار شهید که استقلال ایران هست را برای یک حکم زیر پا گذاشتند.


۲- ظاهرا توهمی که در داخل دارند نسبت به خارج هم دارند.بقایی کجای سیاست انگلیس است و خطرش برای انگلیس چیست؟ تقلیل اهداف خبیثه انگلیس در ایران در حد حکم یک فرد عادی خود خدمت به انگلیس است.
خوب است مردم قضاوت کنند صحبت‌های مشایی در نفی استقلال ایران امروز، برای انگلیس ارزشمند تر است یا حکم بقایی؟


۳- جناب مشایی در یک اقدام معما گونه و سوال برانگیزقبلا خانم سطوتی را از لندن به تهران آوردند و دهها میلیون پول بیت المال را در هتل استقلال خرج او کردند.در منازل و محافل خود بردند و سیستم امنیتی تحت امر خودشان اون را جاسوس دانست.این پرونده باید به جریان بیفتد و آن معما حل شود.


۴- قوه قضائیه حتما باید مدعای امروز مشایی را در یک دادگاه علنی-رسانه ای برپا کند و او اسناد خود را ارائه دهد. غیر علنی بودن بی فایده است


۵- محورهای حکم بقایی خوشبختانه رسانه ای شده است و کلا مالی است.خوب است جناب مشایی به جای اعطای قدرت افسانه ای به انگلیس در باره بند بند مواردی که رد مال است توضیح دهد.


۶- بقایی چند ماه است به همراه شما هرآنچه خواسته اید علیه نظام گفته اید اگر با انگلیس باشد خواهد گفت بگذارید آزاد باشند چون حرف ما را می زنند.


۷- بقایی در روز ۲۹ اردیبهشت رای باطله را مقابل دوربین گرفت و به صندوق انداخت این کار موجب ناراحتی انگلیس شد یا خوشحالی.؟


۸- امام می فرمایید :"اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد "
می فرماید"امروز جهان تشنه فرهنگ اسلام ناب محمدی است " می فرماید "تنها نیرویی که می تواند ابرقدرتها را از میدان بدر کند اسلام است"اما مشایی در تقابل با وی و نفی جهان‌شمولی اسلام می گوید" دیگر دورانی که کسی بخواهد دینی را بر جهان حاکم کند گذشته است"انصافاً انگلیس طرفدار کدام نگاه است؟


لازم نیست حتما ارتباط تشکیلاتی با انگلیس داشت تا متهم شوید ذائقه او را هر کسی دنبال کند در مسیر انگلیس است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار