سرپرست معاونت اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی از اتمام فاز مطالعاتی خوشه توسعه تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی استان خبر داد و گفت: مطالعات دقیقی در راستای ایجاد این خوشه انجام شده است و از این پس وارد فاز اجرایی می شویم.
کد خبر: ۵۸۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 19 March 2018

علی جهانگیری در نخستین جلسه شورای راهبری خوشه تجهیزات نفت،گاز و پتروشیمی استان که با محوریت تصویب برنامه های عملیاتی این خوشه تشکیل شد اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه نفت و گاز یکی از اصلی ترین اولویت ها در راستای حل مشکلات تولید و صنعت استان است.

وی با اشاره به تشکیل دفتر توسعه ی خوشه نفت،گاز و پتروشیمی طی ماه های گذشته در استان ادامه داد: این دفتر ضمن احضای پتانسیل ها و قابلیت های استان در این بخش توانسته است شمای کلی از این پتانسیل های را در تحقیقات و مطالعات خود به تصویر بکشد.

جهانگیری خواستار همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط به منظور پیشبرد برنامه های عمل این خوشه شد وگفت: اشتغال زایی و ارزش افزوده قابل توجه از جمله مزایای صنعت نفت و گاز در استان است از این رو انتظار می رود دستگاه های مرتبط دست به دست هم دهند تا شاهد شکوفایی این صنعت در استان باشیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: تسهیل فرایند ها برای تولیدکنندگان یکی از مهمترین دغدغه های ما است از این رو با تمام محدودیت ها برای تولیدکنندگان آشنا هستیم و تلاش می کنیم در کنار آنها باشیم.

طاهر روحی افزود: اغلب واحد های صنعتی و تولیدی استان کوچک و متوسط و در عین حال با عمر بالای سی سال هستند از این رو در مواجه با مشکلات از آسیب پذیری بالایی برخوردارند از این رو باید بازسازی و نوسازی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار