اعتماد نوشت:معتقد هستم دوره آرایش سپری شده و دوره پیرایش فرا رسیده است. دوران پدرخواندگی به تدریج سر می‌آید و حکمرانی جوانان و نسل‌های جدید آغاز می‌شود. فضای مجازی هم حامی این تغییر است. ساختار کهنه، ناکارآمد و دسته‌بندی‌های سیاسی در حال فروپاشی است. هم اصلاح‌طلبان- آنگونه که خود می‌گویند- نیاز به اصلاح دارند و هم اصولگرایان نیازمند پذیرش بسیاری از واقعیت‌ها هستند.
کد خبر: ۵۸۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 19 March 2018

من معتقد به هویت انقلابی هستم؛ آنطور که امام و رهبر معظم انقلاب می‌گویند. اگر قادر نباشیم این هویت را در صحنه سیاسی کشور به مدل مناسب و کارآمد تبدیل کنیم، دیگران با بهره‌گیری از نیاز امروز نسل جدید برای ما مدل‌سازی خواهند کرد. احساس صداقت بیش از هر دوره دیگری، نیاز بازیگران جوان سیاست و آحاد مردم است.

شکست استیضاح آقای عباس آخوندی برای سومین بار با وجود مطالبه عمومی و عزم اولیه اکثریت مجلس، بیانگر حاکمیت منافع و ضعف و ناتوانی ساختار‌های کهنه سیاسی، حتی در ائتلاف‌های مرسوم سیاسی است.

 قابلیت تاثیر‌گذاری تک‌تک مردم بر افکار عمومی، هشدار و زنگ خطر جدی برای جریان‌های سیاسی است تا تغییر رویه را در اولویت اول اقدامات خود قرار دهند؛ در غیر این صورت یا به صورت کامل حذف خواهند شد یا منفعلانه به دنبال افکار عمومی حرکت خواهند کرد.

سال ۹۷، سال کمرنگ شدن جریان‌های سنتی اصلاح‌طلب و اصولگرا و برجسته شدن جریان‌های عدالتخواه و انقلابی است که نمی‌خواهند به زور همرنگ جماعت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار