سرهنگ نادر رحمانی در خصوص تصادفات 24 ساعت گذشته افزود: حوالی ساعت 13 یکشنبه در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین محدوده سیمان آبیک در پی برخورد سواری تندر 90 با بونکر سیمان متاسفانه 5 تن کشته و 2 تن مجروح شدند.

وی افزود: در همین ساعت در کیلومتر 130 محور دارالمیزان در جنوب استان فارس بر اثر برخورد سواری رنو با سمند و پژو آردی 3 تن جان باختند که علت هر دو این حوادث در دست بررسی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: یک ساعت بعد در کیلومتر 22 محور اراک – خمین در استان مرکزی بر اثر برخورد پژو 206 با پراید متاسفانه 3 تن کشته و یک تن مجروح شدند که علت این حادثه بر اساس اعلام کارشناسان پلیس‌راه استان قصور اداره راه به علت عدم نصب حفاظ و گاردریل و روپوش میانی و پژو 206 به علت انحراف به چپ بوده است.

وی افزود: حوالی ساعت 18:10 یکشنبه در شهر یزد به دلیل عدم رعایت حق تقدم خودرو ام وی ام و برخورد آن با تندر 90، پنچ تن مجروح شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین در ساعت 21:45 یکشنبه در داخل محدوده شهر تبریز به دلیل انحراف به چپ اتوبوس بنز و برخورد آن با 2 سواری پراید و یک سواری آریو، 3 تن مجروح شدند. در همین ساعت در استان کردستان محدوده کامیاران در پی تجاوز به چپ پژو پارس و برخورد با تریلی هوو، یک تن کشته و 2 تن مجروح شدند.

وی از تصادف فوتی منجر به حریق در کیلومتر 77 محور گرمسار – مشهد در استان سمنان خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت 22:20 یکشنبه در پی واژگونی وانت پیکان متعاقبا حریق آن رخ داد که در این حادثه متاسفانه 3 تن کشته شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تصادف صبح دوشنبه در کیلومتر 3 محور تبریز – آذرشهر استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در این حادثه بر اثر برخورد پراید با شئ ثابت 3 تن کشته و 2 تن مجروح شدند.

وی گفت: همچنین حوالی ساعت 12 در کیلومتر 64 محور میامی – سبزوار استان سمنان یک دستگاه تریلی هوو به دلیل عدم توجه به جلو با 15 سواری برخورد کرد که در این حادثه 3 تن مجروح شدند.