در اول فروردین
فارس:مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش‌نشانان از صبح امروز 11 شهروند را که در کابین آسانسور ساختمان‌های مختلف شهر محبوس شده بودند، از کابین آسانسور به بیرون منتقل کردند.
کد خبر: ۵۸۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 21 March 2018

 داوود طالب‌نژاد، امروز اظهار داشت: با گزارش‌های مردمی مبنی بر محبوس شدن تعدادی از شهروندان در کابین‌های آسانسور ساختمان‌های منازل مسکونی واقع در شهرک باغمیشه، شهرک نصر و خیابان شریعتی جنوبی، گروه‌های نجات ایستگاه‌های شماره 7،9 و 4 به محل‌های حادثه اعزام و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان ایستگاه شماره هفت باغمیشه 4 نفر شهروند، ایستگاه شماره چهار منظریه 5 نفر شهروند و ایستگاه شماره 9 دو نفر شهروند را از کابین های آسانسور به بیرون منتقل کرده و به گرفتار آنها پایان دادند.

 

طالب‌نژاد از شهروندان خواست در ایام تعطیلات عید موارد ایمنی خصوصا استفاده اصولی از آسانسور را به خاطر بسپارند و در صورت بروز حادثه سریعا با شماره 125 تماس بگیرند.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ادامه داد: اگر کابین بین طبقات توقف کرد، وحشت نکنید، و در صورت بروز مشکل سعی کنید با شماره ۱۲۵ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار