بازدید شهردار تبریز از کمپ گردشگری شهرداری منطقه۹
کد خبر: ۵۸۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 22 March 2018

شهردار تبریز با حضور در کمپ نوروزی شهرداری منطقه ۹ تبریز، ضمن بازدید از خدمات گردشگری این مرکز، به کمپین رانندگی ایمن پیوست.

به گزارش تابناک تبریز، مهندس ایرج شهین‌باهر، در بازدید از کمپ نوروزی شهرداری منطقه ۹ تبریز در خروجی رمپ شهرک خاوران، در جریان خدمات این کمپ قرار گرفته و از تلاش راهنمایان و فعالان گردشگری، پلیس راهور، عوامل خدماتی مستقر در این مرکز قدردانی کرد.

شهردار تبریز، در حاشیه این بازدید، با اشاره به اهمیت استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر، اظهار داشت: این اسقبال، نقش تعیین‌کننده در فضای ذهنی مسافران دارد و می‌تواند با پیش‌بینی محتوای فرهنگی لازم، میهمانان را به سمت جاذبه‌های گردشگری شهر هدایت کند.

مهندس شهین‌باهر، همچنین با امضای لوح میثاق، به کمپین رانندگی «من آهسته و امن می‌رانم» پیوست.

وی با اشاره به این‌که بخش عمده‌ای از تلاش شهرداری تبریز در محدوده شهر، مربوط به بهسازی خیابان‌ها و رفع گره‌های ترافیکی است، افزود: این طرح ها، نقش تاثیرگذار در کاهش تصادفات درون‌شهری داشته، با این حال، امیدواریم با رعایت اصول رانندگی ایمن، در خارج از محدوده شهرها نیز شاهد نوروز کم‌حادثه‌ای باشیم.

نسیانی، شهردار منطقه ۹ تبریز نیز در این بازدید، با ارائه گزارشی، نمازخانه، سرویس های بهداشتی، کارواش رایگان، اینترنت رایگان، درمانگاه سیار هلال احمر، پلیس راهور، آتش نشانی، تاکسی های راهنمای از من بپرس را از جمله خدمات کمپ منطقه ۹ خواند.

وی همچنین از اهدای بسته‌ها و هدایای فرهنگی برای میهمانان نوروزی ویژه نونهالان و کودکان در این کمپ خبر داد .

شایان ذکر است این کمپ بصورت شبانه روزی از تاریخ ۲۸ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین سال آتی آماده خدمت رسانی به هموطنان و گردشگران عزیز است.

در این بازدید، حاجی زاده مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تبریز نیز حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار