کد خبر: ۵۸۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵ 23 March 2018

تابناک / رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی تا کنون 52 واحد متخلف در گیلان تعطیل و 381 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

شاهرخ یوسف زاده چابک با اشاره به تشدید نظارت ها در ایام نوروز، گفت: کارشناسان نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دو حوزه بهداشت و درمان به صورت شبانه روزی بر عملکرد بیمارستان ها و مراکز درمانی استان و مراکز تهیه، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، اماکن بین راهی نظارت می کنند.

بیست و پنج هزار و 965 مورد بازرسی در سطح گیلان

یوسف زاده چابک افزود: در حوزه بهداشت با حضور 250 بازرس از 15 اسفند ماه تا 29 اسفند، بیست و پنج هزار و 965 مورد بازرسی در سطح گیلان، به انجام رسیده است و طی این ایام بیش از 17 تن مواد غذایی غیر بهداشتی در سطح عرضه جمع آوری و معدوم شده است.

معرفی381 واحد متخلف به مراجع قضایی

وی تصریح کرد: 381 واحد متخلف طی این ایام به مراجع قضایی معرفی و تعداد 52 واحد تعطیل شد و به 1495 واحد اخطار داده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به این مطلب که نظارت بر درمان، در سرلوحه اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد، گفت: در حال حاضر نظارت بر بیمارستان های دولتی، خصوصی و کلینیک ها و درمانگاه ها توسط 3 تیم نظارتی در ساعات مختلف شبانه روز به انجام می رسد.


عدالت محوری و پایبندی به اخلاق حرفه ای برنامه راهبردی دانشگاه

وی از عدالت محوری و پایبندی به اخلاق حرفه ای به عنوان ارزش های نهادینه شده در برنامه راهبردی دانشگاه یاد کرد و خواستار اشراف بیشتر سازمان های حوزه سلامت بر تخلفات احتمالی شد.

طرح سلامت نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان از 15 اسفند 1396 آغاز و تا 15 فروردین 1397 اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار