کد خبر: ۵۸۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 23 March 2018

حمیدرضا گرشاسبی که در تمرین پرسپولیس حضور یافته بود، در خصوص شروع سال 97 و شرایط این تیم گفت: با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در وضعیتی است که در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر تلاش می‌کند، در شرایط حساسی است. اکنون هم برای دیدار با سایپا آماده می‌شویم. بازی برگشت با نسف قارشی را هم در ازبکستان داریم و امیدوارم در این بازی بتوانیم مسیر را برای صعودمان تسریع کنیم.

وی درباره برنامه باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان اظهار داشت: حدود 5، 6 بازیکن قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد که باید قراردادشان تمدید شود. همه آنها تمایل دارند قرارداد خود را تمدید کنند و مشکلی نیست، اما تعطیلات نوروزی شرایط را طوری کرد که نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. تمدید قرارداد این بازیکنان در برنامه ماست و ما به‌دنبال تمدید قرارداد این بازیکنان هستیم که به‌زودی هم این کار را انجام خواهیم داد. از بازیکنانی که قراردادشان باید تمدید شود، اسم نمی‌بریم، چون مشکلی هم برای تمدید قرارداد نیست و این کار صورت خواهد گرفت. آنها پرسپولیس را دوست دارند و در مصاحبه‌های خودشان هم گفته‌اند. با توجه به مشکل نقل‌وانتقالات و محرومیت باشگاه پرسپولیس هم برای تمدید قرارداد اعلام آمادگی کرده‌اند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برای حل مشکل محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات که به پرونده مهدی طارمی بازمی‌گردد جلسه‌ای با اینفانتینو برگزار شد و این پرونده در چه مرحله‌ای قرار دارد، خاطرنشان کرد: همه تلاش‌مان را در این زمینه می‌کنیم تا مشکل حل شود. شاهد بوده‌اید از لحظه‌ای که به‌عنوان نفر اول باشگاه مسئولیت را قبول کردم، برای حل این مشکل تلاش کرده‌ام. به ترکیه رفتیم، با باشگاه ریزه‌اسپور جلسه داشتیم و کنار سایر نفرات بازهم برای حل مشکل تلاش می‌کنیم. توافقی را هم که با باشگاه ریزه‌اسپور کردیم برای فیفا فرستاده‌ایم و از طرفی وکیل گرفته‌ایم که کار را پیش ببرد. البته ما برای پرونده گولچ هم تلاش می‌کنیم که این پرونده باید در دادگاه CAS بررسی شود و از حق باشگاه پرسپولیس دفاع کنیم. ممکن است در این بین در این دادگاه برای محرومیت ما از نقل و انتقالات هم تصمیم جدیدی گرفته شود.

گرشاسبی در پاسخ به این سؤال که چقدر برای حل مشکل محرومیت پرسپولیس امیدوار است، تصریح کرد: چون تلاش می‌کنیم، ناامید نیستیم. ان‌شاءالله خدا هم کمک کند تا این مشکل هم به‌شکلی حل شود.

وی در واکنش به این موضوع که آیا باشگاه پرسپولیس در پرداختی بازیکنان مشکلی داشته یا نه، گفت: نه و خوشبختانه به‌جرأت می‌گویم که باشگاه پرسپولیس روی نظم و برنامه کار را پیش می‌برد و یکی از باشگاه‌هایی است که روی نظم پرداختی‌ها را انجام می‌دهد. مشکلی از این بابت نداریم و خوشحالیم که بچه‌ها هم در آرامش تمرینات خود را ادامه می‌دهند. با پیگیری‌هایی که شده روز به روز کارمان را روی برنامه انجام می‌دهیم. البته این اتفاق هم حق پرسپولیس و بازیکنان است، چراکه در بزرگی‌هایی که پرسپولیس در فوتبال ایران می‌کند، ما هم باید به‌موقع دغدغه‌ها را برطرف کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود پرونده طارمی را برای بررسی به وزارت ورزش و جوانان برده است، اظهار داشت: نمی‌دانم این خبر از کجا آمده، اما فکر کنم دروغ 13 بوده است. اصلاً تعجب می‌کنم منبع چنین اخباری از کجاست. اصلاً چنین چیزی نبوده و نیست.

گرشاسبی در خصوص اینکه در سال 97 چه هدف و برنامه‌ای در باشگاه پرسپولیس وجود دارد، خاطرنشان کرد: سال 97 را با دعایی شروع کردیم که «خدایا، مشکلات را بر ما آسان گردان». برنامه ما هم در این سال آغاز سال فوتبالی‌مان با جشن قهرمانی است که به‌امید خدا بتوانیم سال 97 را این‌گونه برای هواداران شیرین کنیم. در ادامه هم لیگ قهرمانان آسیا را باید دنبال کنیم و امیدواریم تیم‌مان در این مسیر هم موفق باشد.

وی در واکنش به این موضوع که آیا سرپرستی او در باشگاه پرسپولیس در سال 97 به مدیرعاملی تغییر خواهد کرد یا نه، گفت: آنچه مهم است، هرکسی باید بر اساس وجدان کاری‌اش، کم نگذارد و کم‌فروشی نکند و هر جایی دید نمی‌تواند ادامه بدهد، خیانت نکند. اگر کسی می‌بیند این بار سنگین را نمی‌تواند حرکت بدهد، نباید خیانت کند و مسلماً من هم خیانت نمی‌کنم و اگر جایی نتوانم، می‌روم تا ان‌شاءالله فرد توانمندی بیاید، با این حال تا زمانی که هستیم، تلاش خواهیم کرد تا پرسپولیس موفق باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار