کد خبر: ۵۸۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 23 March 2018
 

ایرانپوریان خاطرات خوشی از سال 96 ندارد.

 میزان:مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می گوید دلم خیلی برای شیراز تنگ شده است، من همیشه عاشق شیراز بودم و همیشه شیراز را خیلی دوست داشتم.

محمد ایران‌پوریان، دفاع راست تراکتورسازی فصل سختی در سال ۹۶ پشت‌سر گذاشت. از دست دادن پنالتی در فینال جام حذفی که مانع قهرمانی تیمش شد تا مصدومیت‌های بد موقع و دور ماندنش از ترکیب تیم ملی. ایران‌پوریان در این سال به قدری سختی کشیده که هیچ خاطره خوشی از آن در ذهن ندارد.

ایرانپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد اتفاقات سال گذشته و اهدافش در سال جدید صحبت‌های زیر را انجام داد: 

سال ۹۶ چطور بود؟

سال ۹۶ سختی خیلی زیادی کشیدیم. از لحاظ فوتبالی واقعاً شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. واقعاً با کمبود‌ها سپری کردیم. ان‌شاءالله که در سال ۹۷ سال بهتری را بتوانیم رقم بزنیم.

بدترین خاطره از سال ۹۶؟

فینال جام حذفی که یک پنالتی خراب کردم که متاسفانه قهرمانی را از دست دادیم و شرایط سخت شد. واقعاً روز بدی بود سختی زیادی را تحمل کردیم و برای خود من به شخصه شاید سخت‌تر از سایر بازیکنان بود.

بهترین خاطره سال ۹۶؟

فقط همین که سالم و سلامت بودیم وگرنه خاطره‌ی خوبی یادم نمی‌آید. اصلاً امسال واقعا نتایج خیلی بدی برای تراکتور رقم خورد. امیدوارم در سال جدید شاهد چنین شرایطی نباشیم چرا که شأن و لیاقت تراکتورسازی خیلی بالاتر از این جایگاه است.

برنامه‌ای برای تعطیلات نوروز داری؟ سفر تفریحی داری؟

خیر متاسفانه ما فوتبالیست‌ها تعطیلی خاصی نداریم. ۲،۳ روز تعطیلی هست که متاسفانه فرصت نمی‌شود که کنار خانواده باشیم. برنامه تمرینات تیم فشرده است و بازی‌های لیگ و آسیا هم کار ما را فشرده‌تر کرده است و واقعا فرصتی برای تفریح نمی‌ماند.

خانواده ناراضی نیستند از این وضعیت که حتی درعید هم نمی‌توانید کنارشان باشی؟

شرایط فوتبال همیشه همین است. هیچ‌وقت نتوانستیم عید را کنار خانواده باشیم. این یکی از مشکلاتی است که همیشه فوتبالیست‌ها با آن سر و کار دارند.

بیشترین عیدی را در عید نوروز به چه کسی میدهی؟

به خواهر‌زاده و برادر‌زاده‌هایم. معمولاً سعی می‌کنم برای آنها کادو بگیرم و زیاد به صورت نقدی عیدی نمی‌دهم، ولی بستگی به شرایط دارد و اینکه فرصت کنم برای آنها چیزی تهیه کنم یا نه.

شما اصالتاً شیرازی هستی. دلت برای شهر خودت تنگ نشده است؟

چرا اتفاقا دلم خیلی تنگ شده است. من همیشه عاشق شیراز بودم و همیشه شیراز را خیلی دوست داشتم، ولی متاسفانه در این ۱۰ سال اخیر خیلی نتوانستم شیراز باشیم و کنار خانواده باشیم. فروردین و اردیبهشت شیراز واقعاً خاص است و همه را دلتنگ خودش می‌کند. ما هم که اهل آنجا هستیم و عاشق شیرازیم.

کسی هست که لازم باشد لحظه‌ی سال تحویل حلالش کنی؟ از کسی کینه به دل داری؟

نه من از کسی کینه به دل ندارم. اصلاً آدم کینه‌ای نیستم. ان‌شاءالله رفتار بدی نکرده باشم که خیلی‌ها به دل بگیرند. ان‌شاءالله که هر کسی هم از ما دلگیر است ما را در سال جدید حلال کند.

کسی هست که لازم باشد از او حلالیت بگیری؟

کس خاصی نیست. شاید مثلاً اشتباهات سهوی بوده که در این مدت در فوتبال یا غیر فوتبال گریبانگیر ما شده و باعث دلخوری خیلی‌ها شدم. امیدوارم که حلالم کنند. امیدارم که ما را ببخشند. چون بخشش چیز خوبی است و ما هم سعی کردیم همیشه این را رعایت کنیم. امیدوارم بقیه هم اگر کینه‌ای از ما به دل دارند ما را ببخشند و حلال کنند.

آرزویی که لحظه سال تحویل بخواهی در سال جدید برآورده شود چیست؟

اولین آرزویم سلامتی برای خانواده‌ام است و بعد هم همه مردم ایران، خودم و دوستانم. بعد هم این که تراکتور در سال ۹۷ بتواند شرایط ایده‌آلی برایش پیش بیاید. واقعاً این جایگاهی که الان تراکتور دارد این شرایطی که برایش پیش آمده نه در شان و شخصیت باشگاه هست و نه در شان و شخصیت هوادار و نه بازیکنان. امیدوارم تیم تراکتورسازی به این شرایطش بهبود ببخشد و شرایط بهتری را رقم بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار