رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: خودروی هیوندا جنسیس با سرعت ۲۴۵ کیلومتر بر ساعت توقیف شد.
کد خبر: ۵۸۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 23 March 2018

به گزارش تابناک تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین پورقیصری با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم کنترل سرعت پلیس راه نایین _ یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اردستان به نایین، یک دستگاه خودروی سواری هیوندا جنسیس را که با سرعت غیر مجاز ۲۴۵ کیلومتر بر ساعت در حرکت بود را متوقف کردند.

وی افزود: در این رابطه برابر قانون خودروی مذکور توقیف و به پارکینگ منتقل و راننده حادثه ساز نیز به منظور انجام مراحل قانونی و شرکت در کلاس‌های آموزشی به پلیس راه استان معرفی شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده خودروی مذکور چندین بار مرتکب تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز و با اعمال قانون از سوی پلیس مواجه شده است، گفت: در ایام نوروز با رانندگان حادثه ساز برخورد سختگیرانه‌ای انجام می‌شود و از ادامه رانندگی این افراد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: هدف پلیس از اعمال قانون کسب در آمد نیست بلکه به دنبال این است تا رانندگان با توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات عمل کرده و سهم خود را در تامین امنیت راه‌ها ایفا کنند و الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار