فارس:حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امشب به تماشای فیلم حاتمی کیا نشست.
کد خبر: ۵۸۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 24 March 2018
 

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی دیشب در نخستین روز اکران فلیم «به وقت شام» در تبریز با حضور در پردیس سینمای قدس از طبقه دوم این سینما به تماشای فیلم حاتمی‌کیا نشست.

امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز درباره فیلم"به وقت شام" گفت: حاتمی‌کیا خود فرزند تبریز است، فیلم "به وقت شام" فیلمی است که در تراز جمهوری اسلامی بوده و بنده دعوت می‌کنم تمام جوانان و علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی و گردشگران برای تماشای فیلم "به وقت شام" حاضر شوند، باید از این هنرمندان ارزشی قدردانی کرد تا تشویق  برای ساختن فیلم‌های دیگر شود.

وی یادآور شد:هفته گذشته به تماشای تئاتری نشستم که ارزشمند بود و لازم است طبق فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ما با سینما مخالف نیستیم بلکه ما با محتوای تولیدی کار داریم، پیش رفت.

آل‌هاشم از آقای حاتمی‌کیا به دلیل ساخت فیلم "به وقت شام" تقدیر کرد و گفت: این فیلم براساس شجاعت، عزت و غیرت ایرانی در دفاع از آرمان‌ها به نمایش گذاشته شده و تفاوت بین اسلام ناب محمدی که خاستگاه ایران است و اسلامی که سلفی و وهابیت مروج آن هستند، در این فیلم به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: "به وقت شام" جلوه‌های مهمی از شجاعت رزمندگان اسلام را به نمایش گذاشته و به مخاطب می‌گوید که داعش فقط سوریه نیست بلکه می‌تواند بغل گوش خودمان نیز باشد.

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار