سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی از یک فوتی و یک مصدوم بر اثر آتش سوزی در شهرک نور تبریز خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 24 March 2018

به گزارش تابناک تبریز از اورژانسُ وحید شادی‌نیا اظهار داشت: ساعت ۵:۱۹ صبح امروز شنبه بر اثر اتصال گاز و به دنبال آن آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در شهرک نور پسر ۹ ساله فوت و پدر خانواده راهی بیمارستان شد.

وی افزود: پدر ۵۵ ساله که دچار سوختگی حدود ۳۰ درصد در اندام‌ها شده بود توسط اورژانس به بیمارستان سینا تبریز انتقال یافت.

 

داوود طالب نژاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز در این زمینه اظهار داشت:گروه حریق ایستگاه شماره 17 اولین تیم اعزامی سازمان آتش نشانی بود که در کمترین زمان در محل حادثه و شاهد زبانه کشیدن آتش از داخل طبقه همکف ساختمان 2 طبقه شدند که سریعا عملیات اطفاء و پیشگیری از حریق را در پیش گرفتند.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت انفجار و آتش سوزی موجود در محل، گروه حریق ایستگاه شماره 4 نیز به محل حادثه شتافته و به یاری آتش نشانان ایستگاه شماره 17 پرداختند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمن شهرداری تبریز، افزود: همزمان با عملیات پیشگیری و اطفاء حریق ، گروهی از آتش نشانان نیز با نفوذ به داخل منزل عملیات جستجو و نجات را پیش گرفته و شاهد سوختگی یک پسر 11 ساله و مصدومیت پدر خانواده شدند که بلافاصله وی را جهت بررسی و مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

طالب‌نژاد افزود: در اثر انفجار پنجره و شیشه‌های همکف از جا کنده و داخل منزل نیز به شدت دچار سوختگی و خسارات شده بود و شدت انفجار نیز آسیبی به ساختمان‌های همجوار وارد نکرده بود.

گفتنی است، آتش نشانان در پایان عملیات، با ایمن سازی محل حادثه، به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار