مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان قطار شهری تبریز برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان قطار شهری تبریز با حضور مدیران ارشد شهری و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 10 April 2018

 مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با حضور استاندار، شهردار، جمعی از مدیران ارشد شهری و استانی و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در سالن اجتماعات سازمان قطار شهری تبریز برگزار شد.

 ایرج شهین باهر در این جلسه  اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرا و تکمیل پروژه قطار شهری تبریز شهرداری تبریز این پروژه را در اولویت سایر پروژه های خود قرار می دهد و تمامی تلاش خود را در تامین اعتبارات مالی پیش بینی شده سهم شهرداری به کار خواهد بست.

وی با اشاره به اینکه  تعهدات تامین مالی پروژه قطار شهری به صورت مشترک است، افزود: 50 درصد این اعتبار توسط شهرداری تبریز و 50 درصد اعتبار نیز از طریق بودجه دولتی تامین می شود.

شهین باهر تصریح کرد: این در حالیست که طبق گزارش مدیران سازمان قطار شهری تبریز در سال های اخیر با پیگیری های شورای چهارم 1هزار و 200 میلیارد تومان بود که نسبت سهم شهرداری تبریز به دولت 60 به 40 بود.

وی عنوان کرد: تا زمانی که مترو را پاک ترین و سریع ترین وسیله حمل و نقل عمومی راه اندازی نشود نباید انتظار داشته باشیم این شهر از آب و هوای پاک برخوردار باشد.

شهردار تبریز اظهار امیدواری کرد: روند تکمیل قطار شهری تسریع شود و با بهره گیری از تخصص و تجربه سردار مولوی قاطعانه در اتمام این پروژه قدم بر می داریم.

مهندس شهین باهر با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز مصمم در پیشبرد اهداف این سازمان طبق برنامه ریزی های به عمل آمده است اعلام کرد: در حال حاضر تقویت فنی متوجه پروژه های عمرانی مترو نیست و در عین حال تامین اعتبار مالی برای تکمیل پروژه قطار شهری بیش از پیش مطرح است.

در این مراسم از زحمات مدیرعامل پیشین مترو تبریز محمد صادق پشمینه آذر و همچنین سرپرست سابق، سعید بشیریان تقدیر شد.

همچنین حکم مدیرعامل جدید مترو تبریز در حضور شهردار و عضو شورای اسلامی شهر تبریز از سوی استاندار آذربایجان شرقی به مهندس مصطفی مولوی اعطا شد.

پیش از مهندس مصطفی مولوی، پشمینه آذر از مدیران باسابقه آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز بود که به دنبال مصوبه دولت برای عدم حضور بازنشستگان در پست های مدیریتی از این سمت استفعا داده بود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :