شکست هر دو نماینده استان در لیگ آزادگان
به گزارش تابناک تبریز، نمایندگان استان در لیگ آزادگان این هفته نیز ناکام ماندند.
کد خبر: ۵۸۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 10 April 2018

نساجی 1  ماشین سازی 0

ماشین سازی در مازندران به نماینده این استان باخت تا در خطر سقوط را بیش از پیش حس کند.

شاگردان نکونام که برای صعود به لیگ برتر در حال رقابت با سایر رقبا هستند، در ادامه روزهای موفق خود اینبار شاگردان عباس آقایی را با یک گل شکست داد.

نیمه اول این دیدار بدون گل خاتمه یافت و در نیمه دوم شاگردان جواد نکونام با سود بردن از امتیاز میزبانی و حمایت نزدیک به 10 هزار هوادار حملات خود را روی دروازه حریف افزایش دادند و در نهایت در دقیقه 85 مهرداد عبدی توانست آنها را به گل برتری برساند.

با این سه امتیاز نساجی با کسب 57 امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به خونه به خونه در رده چهارم جدول جای گرفته و چشم به سه بازی بعدی خود دوخته است. ماشین سازی هم با این شکست با 30 امتیاز همچنان سایه سقوط را بالای سر خود می‌بیند.

شهرداری تبریز 1 فجرشهید سپاسی شیراز 3

تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز و در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر میزبان شاگردان علی کلانتری بود و در پایان با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست داد.

ابتدا شهرداری تبریز با گل رضا نجاری در دقیقه 8 از حریف شیرازی خود پیش افتاد اما در دقیقه 30 فجر سپاسی بازی را به تساوی کشاند.در ادامه و پیش از پایان نیمه اول امین شجاعیان در دقیقه 44 نماینده شهر شیراز را پیش انداخت تا شاگردان علی کلانتری با پیروزی به رختکن بروند.

شاگردان دین محمدی که 35 امتیازی هستند، در منطقه خطر قرار داد و آنها باید با آمادگی کامل وارد بازی های پیش رو شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار