نامه مديرعامل تراكتورسازى خطاب به معاون صدا و سيما
مديرعامل باشگاه تراكتورسازى در نامه اى خطاب به معاونت امور استانهاي سازمان صدا و سیما خواستار رسيدگى به موضوعات و ادعاهاى مطرح شده در برنامه موج گرديد.
کد خبر: ۵۸۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 11 April 2018

متن نامه به اين شرح است؛

حضور برادر ارجمند جناب آقای دکتر دارابى

 

معاونت محترم امور استانهاي سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 

با سلام و تحیت

احتراماً به استحضار می رساند، مجری برنامه موج فوتبال در شبكه سهند مورخ یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ به دروغ عنوان کرده است که بنده قول حضور در برنامه را داده‌ام و بعد در یک حرکت توهین آمیز با صندلی خالی سخن گفته و سوالاتی را که در آن اتهام، افترا، تشویش اذهان عمومی وجود داشته طرح کرده است.

بنده در نامه ای به مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی مواردی را متذکر شده‌ام اما هنوز اقداماتی که حاکی از سعی در جبران خطا و احقاق حق باشگاه تراکتورسازی تبریز شده باشد، مشاهده ننموده‌ام.

باعث تعجب است که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی به راحتی نسبت دروغ به افراد چسبانده می‌شود و متاسفانه مدیر آن شبكه بدون توجه به چنین خطایی نسبت به احقاق حقوق بی‌تفاوت است.


چنین رویه‌ای مسلما مورد تایید جنابعالی نیست. از همین رو خواسته باشگاه تراکتورسازی تبریز از آن مقام محترم به عنوان مسئول مستقیم شبکه های استانی، اعلام رسمی کذب بودن عنوان كردن وعده بنده برای حضور در برنامه مذکور و تعیین تکلیف کردن اتهاماتی است که از سوی این برنامه به باشگاه وارد شده است.


با شناختي كه از جنابعالي به عنوان مديري متعهد و كاردان دارم، ترجيح مي دهم موضوع با تدبير شما تعيين تكليف گردد و نيازي به اقدامات بعدي نباشد.

مصطفی آجورلو

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار