وزیر بهداشت دولت نهم گفت: وقتی انقلاب اسلامی درگیر جنگ اقتصادی است و دشمنان فراوان نظام در هر سو در پی رخنه و ایجاد آشوبند، فهم اینکه باید چشم به ولی داشت چندان سخت نیست.
کد خبر: ۵۹۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 13 April 2018

کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت نهم در گفت‌وگو با تسنیم، درباره رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد و اطرافیانش، اظهار داشت: استادم مرحوم آیت‌الله حایری شیرازی «اعلی الله مقامه الشریف» مکرر می‌فرمودند "این انقلاب پادگان آموزشی برای ظهور است. اگر کسی نتوانست پشت سر ولی فقیه حرکت کند، بداند که توفیق حضور در سپاه حضرت صاحب الامر «روحی لتراب مقدمه الفداء» را نیز در عصر ظهور نخواهد داشت.

وی افزود: این آزمون مکرر در مکرر در این چهار دهه پس از پیروزی انقلاب چه در عصر امام راحل "قدس سره" و چه در عهد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی "ادام الله ظله العالی" رخ داده است و متاسفانه بسیاری از مدعیان که حتی دم از مولای غایب صلوات الله علیه می‌زدند در این آزمون مردود شده‌اند.

باقری لنکرانی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی درگیر جنگ اقتصادی است و وقتی دشمنان فراوان نظام در هر سو در پی رخنه و ایجاد آشوبند، فهم اینکه باید چشم به ولی داشت و با او حرکت را تنظیم کرد چندان سخت نیست، گفت: در شرایطی که بی‌تدبیری اقتصادی برخاسته از عدم اطاعت از اوامر رهبری و درک شرایط جنگ اقتصادی گریبان کشور را گرفته، شخصیت‌محوری و طرح حاشیه‌ها چه‌جایی دارد؟ ما همین هفته هفت اهورایی در دفاع از حرم تقدیم کردیم. آیا توهمات اجازه می‌دهد تحلیل درستی از جهان داشته باشیم؟

وزیر بهداشت دولت نهم تصریح کرد: آیا این بست‌نشینی‌ها به حفظ کیان نظام کمک می‌کند یا دشمنان ما را متوهم می‌نماید، توهم‌هایی که آثارش را در گفتار و نوشتار فرعونهای زمان می‌بینیم؟ باید بدانیم حتی اگر خود را محق هم بدانیم و اگر مومنیم نمی‌توانیم به هر کاری دست بزنیم.

درباره نامه اخیر 43 نفر از وزرا و معاونان احمدی‌نژاد، تصریح کرد: جمعی از دوستانم نامه‌ای به ریاست جمهوری سابق کشورمان نوشته‌اند و نصایحی را در همین زمینه طرح کرده‌اند که من بعد از نشر از محتوای آن مطلع شدم. ظاهراً اقامت در پایتخت فرهنگی و سومین حرم اهل بیت علیهم اسلام گاهی باعث می‌شود که در پایتخت سیاسی فراموش شوی.

وی افزود: ضمن تاکید بر بسیاری از مطالب آن نامه به‌حکم وظیفه همان‌گونه که پیش از این هم در نوشتاری عرض کرده بودم امیدوارم کشور ما از شخصیت‌محوری رها شود و نسل جوانی که نشان دادند بسیار بهتر از مسئولین سابق و لاحق هم وظیفه خود را می‌فهمند و هم جهان را می‌شناسند به یاری رهبر عزیزمان به‌پاخیزند و این حاشیه‌ها را خاموش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار