شهریاری:
قائم مقام باشگاه تراکتورسازی گفت: اگر تدابیر آقای آجرلو در پرداخت بدهی‌های تیم و مختومه شدن پرونده‌های بازیکنان شاکی در فیفا نبود، شاید تیم تراکتورسازی امروز در دسته یک و یا دسته 2 حضور داشت.
کد خبر: ۵۹۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 16 April 2018

کاظم شهریاری در برنامه موج فوتبال شبکه سهند تبریز اظهار داشت: من از طرف خودم در برنامه موج فوتبال حضور یافته و از طرف کسی حضور نیافتم و تا حدی که اختیارات قائم مقام باشگاه اجازه می دهد، پاسخگو خواهم بود و آقای آجرلو قول دادند که بعد از 2 هفته پایانی لیگ برتر، حتما در این برنامه حضور خواهم یافت.

وی گفت: هوادار حق دارد که نیست به نتایج ضعیف تیم معترض باشد و در مورد بازیکنان جدب شده تراکتورسازی، باید عنوان کنم چه در زمان قلعه‌نویی، چه در زمان گل محمدی باشگاه طبق خواسته سرمربی تیم بازیکنان را جذب کرده است و 2 بازیکن خارجی جدید باشگاه تراکتورسازی هیچ نقشی نداشت و آقای ساغلام خواستار جذب یک مدافع و یک مهاجم شده بود.

 

وی گفت: در این 2 سال و زمان مدیریت آقای آجرلو 45 میلیارد درآمد داشته است و برخلاف دوره‌های قبلی مدیریت، هیچ مبلغی به عنوان بودجه ثابت برای این باشگاه درنظر گرفته نشده است که برای هر سال 23 میلیارد درآمدزایی و برای تیم هزینه شده است.

شهریاری افزود: نزدیک به 13 میلیارد تومان بابت بدهی بازیکنان قبلی تیم تراکتورسازی همانند بائو، جواد کاظمیان و بازیکنان خارجی و تونی اولیویرا پرداخت شده است، در حالی که خود باشگاه نیز هزینه‌هایی را داشته است.

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: در واقع آقای آجرلو در مدیریت خود در باشگاه تراکتورسازی 2 تیم را اداره کردند و وی 9 پرونده در فیفا را مختومه کرده که اگر درایت ایشان نبود، تراکتورسازی با کسر امتیاز، امروز در لیگ دسته یک و دو حضور داشت.

وی گفت: بازیکنان تیم تراکتورسازی حق دارند که پولشان را بخواهند، اما تراکتورسازی امروز نیمی از قرارداد خود به بازیکنان را پرداخت کرده و باشگاه‌هایی هستند که کمتر از تیم تراکتورسازی پرداختی به بازیکنان خود داشته و بازیکنان این تیم‌ها اعتصاب نکردند.

شهریاری افزود: ما اسپانسرهایی داریم که هزینه‌های تیم را تامین می‌کنند، اما دریافت‌ها‌ از اسپانسر به صورت چند مرحله‌ای بوده و این طور نیست که پول به یک باره به حساب باشگاه ریخته شود تا بتوانیم قرارداد بازیکنان را پرداخت نماییم.

وی گفت: در بازی پرسپولیس با تراکتورسازی 20 دقیقه به تیم تراکتورسازی توهین شد که هیچ دفاعی از تیم تراکتورسازی شد، در حالی که برنامه 90 بارها از تیم‌های استقلال و پرسپولیس حمایت کرده و برنامه موج فوتبال شبکه سهند همیشه برابر تراکتورسازی موضع گرفته است.

شهریاری گفت: هر کسی که می‌گوید عالیشاه خدمتش را تمام کرده است کارت پایان خدمت وی را نشان دهد و باید بگویم وی محل خدمت خود را ترک کرده است و هنوز سربازی اش به اتمام نرسیده و هر جا برود باید برای تسویه به تیم تراکتورسازی بازگردد و عالیشاه هنوز با باشگاه تراکتورسازی تسویه حساب نکرده است.

وی در مورد برنامه تراکتورسازی برای فصل آینده گفت: آقای ساغلام به فوتبال آشنا بوده و کاملا مربی بادانشی است و به نظر من اگر ایشان خودش تیم را ببندد تراکتورسازی فصل آینده از مدعیان خواهد بود و باید دید نظر خودشان برای تمدید قرارداد چیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار