سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: با وجود عملکرد دلپذیر فقط 2 امتیاز گرفته‌ایم.
کد خبر: ۵۹۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 16 April 2018

ارطغرل ساغلام در نشست خبری قبل از بازی با الغرافه قطر گفت: وقتی به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم 5 بازی خوب در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بازی کردیم، اما با وجود موقعیت های زیادی که کسب کرده و نمایش دلپذیری داشتیم تنها 2 امتیاز کسب کردیم که این از بدشانسی تیم ما بوده که امروز در این جایگاه جدول قرار داریم.

 

وی افزود: می‌خواهیم فردا با یک پیروزی از این‌گروه خداحافظی کنیم. هنوز ۲ بازی در لیگ ایران داریم و با اینکه روی کاغذ فاصله‌ای تا پایان لیگ نمانده است ولی ما فقط ۶ امتیاز با تیم سقوط کننده فاصله داریم و باید در بازی بعدی مقابل نفت آبادان در تبریز نتیجه خوبی بگیریم و برای آن باید فردا با پیروزی مقابل الغرافه روحیه بهتری داشته باشیم.

ساغلام تصریح کرد: دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان مصدوم هستند. مهدی زاده مصدومیتی جزئی دارد و یک‌سری بازیکنان ما مشکلاتی دارند که فردا با ترکیب متفاوتی بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: مربی تیم حریف دوست و هم‌وطن من است و دوست داشتم بازی حساسی با این تیم داشتیم ولی بازی فردا تشریفاتی خواهد بود. برای این مربی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره دلایل مصدومیت بازیکنانش تاکید کرد: ما الان ۲ مصدوم داریم که هر ۲ در طول مسابقه مصدوم شدند. پهلوان مقابل الجزیره و دانیال بازی آخر لیگ مصدوم شد که علت این موضوع را قبلاً توضیح داده بودم. ما با ۱۳،۱۴ بازیکن هم در لیگ قهرمانان و هم در لیگ برتر بازی کردیم. در طول این دوره پرفشار حتی در یک بازی هم نتوانستیم به بازیکنانمان استراحت دهیم. هیچ‌یک از مصدومیت ها در تمرینات نبوده و در طول بازی‌ها مصدوم شدند. رضا شربتی هم در طول بازی مصدوم شده بود. ما بعد از بازی‌ها یا به بازیکنان استراحت دادیم و یا قبل بازی تمرین عرق‌گیری انجام دادیم و تمرینات پرفشاری نداشتیم و علت مصدومیت‌ها بازی‌های پرفشار بود.

ساغلام گفت: ما متاسفانه از موقعیت‌هایی که در لیگ برتر خلق کردیم استفاده نکردیم و در خط دفاعی اشتباهات زیادی داشتیم که روی آن اشتباهات گل خوردیم. ما تمامی بدشانسی‌هایی که یک تیم ممکن است در طول ۳ فصل مواجه شود در طول ۱۴ بازی رو به رو شدیم. رقبا در دیدارهایی که داشتیم نتوانستند آنطور که باید و شاید به دروازه‌ ما نزدیک شوند ولی ما بارها موقعیت خلق کردیم که توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: ما خیلی از مسابقات را با بازیکنان جوان و بی‌تجربه انجام دادیم. قبل از اینکه بعضی از جوان‌ها را در لیگ ایران امتحان کنیم مستقیماً در آسیا بازی دادیم. تمامی این ها بدشانسی ماست که در طول ۲،۳ ماه با آن‌ها رو‌به‌رو شدیم.

ساغلام در پایان گفت: در انتهای صحبت‌هایم می‌گویم که تراکتورسازی به این نیاز دارد که تمامی هواداران بیایند و تیمشان را تشویق کنند و در کنار تیمشان باشند. در اینجا مدیریت باشگاه، مردم تبریز، کادر و بازیکنان باید در کنار هم باشیم تا تراکتورسازی به روزهای اوج خودش بازگردد. تراکتور جامعه‌ای بزرگ است و همه باید کنار هم جمع شوند و دست به دست هم دهند تا قدرت فوتبالی بزرگی ببینیم. وقتی چنین شرایط اتحاد و هم‌دلی باشد می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. می‌خواهم تمامی کسانی که تراکتورسازی و باشگاه تراکتورسازی را دوست دارند به مسئولیت خودشان عمل کنند.

مهدی‌زاده: نتایجی در شان تراکتورسازی کسب نکردیم


مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی،‌گفت: در آسیا 5 بازی انجام دادیم اما نتوانستیم نتایجی خوب و در شان تراکتورسازی کسب کنیم.

 محمدرضا مهدی‌زاده در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الغرافه قطر گفت: 5 بازی خوب در آسیا برگزار کردیم اما نتونستیم نتایج خوبی و در شان تراکتورسازی کسب کنیم و امتیازات زیادی به دست نیاوردیم.

وی افزود: حق ما بیشتر از این بود و عملکرد خوبی در ۵ بازی قبلی داشتیم و در بازی رفت مثل خیلی از بازی‌هایمان شایسته باخت نبودیم اما امیدوارم فردا بتوانیم با پیروزی مقابل این تیم از لیگ قهرمانان خداحافظی کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره اعتصاب بازیکنان در تمرین روز گذشته گفت: یک سری سوتفاهاماتی بود که حل شد و در حال حاضر مشکلی نداریم. ما در یک شرایط بحرانی به سر می‌بریم و در این شرایط باید همه پشت هم باشیم. از هواداران می‌خواهم کنار ما باشند تا در بازی‌های باقیمانده نتایجی کسب کنیم که در شان باشگاه تراکتورسازی باشد. در شرایط فعلی باید کنار هم باشیم نه در مقابل هم و باید به یکدیگر کمک کنیم تا شاهد موفقیت تیم باشیم.

مهدی‌زاده تاکید کرد: همه بازیکنان با همه وجود کار کردند و علی‌رغم تمامی مشکلات تمامی تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار گرفتند.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار