سرپرست تراکتور بی حاشیه و پرقدرت استارت زد
سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی در اولین روز کاری‌اش توانست امور جاری را سر و سامان دهد و برای تحقق برنامه‌هایش تلاش کند.
کد خبر: ۵۹۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ 21 April 2018

باشگاه تراکتورسازی روزهای پرتب و تابی را سپری می‌کند؛ هیات مدیره باشگاه بعد از برکناری مصطفی آجورلو رای به سرپرستی عباس الیاسی عضو هیات مدیره داد تا او بتواند در این شرایط امور جاری را سر و سامان دهد و پروسه واگذاری را به اجرا بگذارد.

الیاسی در بدو ورودش به باشگاه به همه اعضای این تیم اطمینان داده بود که با قدرت به کارشان ادامه دهند و هیچ تغییری در کادر اجرایی باشگاه فعلا انجام نخواهد شد. او بعد از انجام برخی امور درباره اسپانسر و مسائل مربوط به تیم صبح امروز راهی تبریز شد و رسما کارش را استارت زد.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی که بی حاشیه راهی تبریز شده بود، شنبه شلوغی را سپری کرد و البته در همین مدت کوتاه اکثر امور را سرو سامان داد و توانست تا حد زیادی جلو ببرد.

 

جلسه با بازیکنان و کادرفنی

عباس الیاسی امروز بدون اینکه کسی خبر داشته باشد و حاشیه جدیدی درست شود، با اعضای تیم تراکتورسازی ملاقات کرد. اوبرخورد گرمی با ساغلام و سایر مربیان داشت و همچنین با همه بازیکنان هم خوش و بش دوستانه‌ای انجام داد. همچنین اعضای تراکتورسازی به خصوص ساغلام به الیاسی خوشامد گفتند و ابراز امیدواری کردند با حضور او مشکلات تیم حل شود. الیاسی نیز از بازیکنان و کادرفنی خواست با قدرت کارشان را جلو ببرند تا در دو مسابقه آینده شرایط به بهترین شکل برای تیم رقم بخورد. الیاسی درباره مطالبات بازیکنان تراکتورسازی به "ورزش سه" عنوان کرد: «ما در اسرع وقت تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم مطالبات نفرات را بررسی و بتوانیم باقیمانده طلبشان را پرداخت کنیم.》

 

دیدار با مسئولان باشگاه

سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی همچنین جلسه‌ای را با کارمندان باشگاه نیز دیدار داشت و خواهان همدلی اعضا شد.در این نشست صمیمی که با حضور بازیکنان و کادرفنی تیم برگزار شد الیاسی به لزوم همدلی و وحدت مجموعه باشگاه تاکید کرد. وی در این دیدار ابراز امیدواری کرد مشکلات جاری با یکدلی مجموعه باشگاه در سریعترین زمان ممکن حل شود.

 

تشکر از سردار خرم

بعد از اینکه بحث واگذاری باشگاه تراکتورسازی پیش آمد و سردار خرم درباره این موضوع صحبت‌هایی انجام داد حالا همه هواداران در انتظار تحقق آن هستند. از این رو عباس الیاسی برای تحقق این خواسته کوشش خود را به کار خواهد گرفت. سرپرست تراکتورسازی در این خصوص گفت: «از سردار خرم نهایت تشکر را دارم که همکاری لازم را با ما انجام می‌دهد. نظر فرمانده لشگر عاشورای تبریز این است تیم واگذار شود و در این راستا هر کاری از دستش برآید انجام می‌دهد. ما هم با حمایت ایشان جلو می‌رویم و امیدوارم کارها بر وفق مراد باشد.»

 

اولین اقدام؛ شفاف سازی مالی

برای اینکه پروسه واگذاری به بهترین شکل جلو برود، باید اسناد مالی باشگاه سر و سامان بگیرد و به نوعی همه چیز شفاف باشد. برای این منظور عباس الیاسی که تخصص ویژه‌ای در امر حسابرسی دارد، افرادی را انتخاب کرده تا اسناد مالی باشگاه را بررسی کنند و همه چیز روشن شود. الیاسی در این باره گفت: ‌«لازمه انجام پروسه واگذاری تیم برگزاری مجمع پس از تایید اسناد و مدارک مالی توسط حسابرس و بازرس قانونی است. به همین خاطر حسابرس‌هایی را مستقر کردیم تا بررسی های لازم را انجام دهند.》

 

استفاده از پتانسیل‌های موجود

الیاسی گفت: «ما باید از همه پتانسیل موجود استفاده کنیم تا پروسه واگذاری به بهترین شکل انجام شود و مردم آذربایجان و به خصوص هواداران باتعصب تراکتورسازی به خواسته‌شان برسند. ما هر کاری می‌کنیم تا مردم خوشحال باشند و به همین خاطر برای سربلندی تراکتورسازی تلاش مان را به کار گرفته‌ایم. انشاءالله با همدلی و وحدت به هدفمان برسیم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار