کد خبر: ۵۹۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ 21 April 2018

علیرضا سلیمی نماینده اصول گرای مجلس گفت: معتقدم از آنجا که اینجانب پیگیر مسئله معاهده پالرمو بودم عده ای خواستند از من انتقام بگیرند. آنها می خواهند انتقام مسئله پالرمو را بگیرند و آن اقدام نادرست را تحت الشعاع خبر سازی خود قرار دهند.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با دیده بان ایران افزود: اولا که دولت باید پاسخگوی ترجمه نادرست متن معاهده پالرمو باشد از سوی دیگر مورد اتهامی که به بنده زده شد لازم است یادآوری کنم که بدون شک این مسئله را پیگیری حقوقی می کنم. متاسفانه رسانه ای به بنده بدون هیچ سند و ادله روشنی اتهام زد حتی از من هم سوال نپرسید که آیا ادعایش صحت دارد یا خیر؟!

؛ چند روز پیش "یک جمله حاشیه ساز " در میان نطق یکی از نمایندگان از در فضای مجازی منتشر شد. نماینده ای در حین صحبت های جهانبخش محبی نیا؛ جمله ای را مطرح کرد که حاشیه های زیادی به همراه داشت. جمله " آن دختر خوشگل ها را به ما نشان بده" موضوع بحث های داغ فضای مجازی شد. امروز روزنامه جهان صنعت اعلام کرد: نماینده گوینده آن دختر خوشگل ها را به من نشان بده ، علیرضا سلیمی بوده است" حال آنکه حجت السلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات در گفت و گو با دیده بان ایران به این ادعا واکنش نشان داد.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوال دیده بان ایران در این باره که کدام نماینده طرح کننده جمله حاشیه ساز بوده و چرا نام ایشان از سوی برخی رسانه طرح شده است گفت:

چند روز پیش در مجلس حاشیه ای به وجود آمد و متاسفانه صدای یک نماینده مجلس در حالی پخش شد که جمله ای را به زبان آورد که نا مناسب بود لازم به یاد آوری است که اولا نتیجه بررسی های مجلس در خصوص صدای پخش شده هنوز مشخص نشده است بنابراین اتهام زدن به نمایندگان مجلس اقدامی خلاف قانون و اخلاق است.

ثانیا در فضای مجازی این گونه نقل شده است که این سخنان از سوی اینجانب نقل شده است حال آنکه اینجانب ضمن تکذیب خبر سازی های ذکر شده از رسانه یا رسانه های که این اتهام را به بنده زدند شکایت می کنم

این نماینده مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: معتقدم از آنجا که اینجانب پیگیر مسئله معاهده پالرمو بودم عده ای خواستند از من انتقام بگیرند. آنها می خواهند انتقام مسئله پالرمو را بگیرند و آن اقدام نادرست را تحت الشعاع خبر سازی خود قرار دهند.. اولا که دولت باید پاسخگوی ترجمه نادرست متن معاهده پالرمو باشد از سوی دیگر مورد اتهامی که به بنده زده شد لازم است یادآوری کنم که بدون شک این مسئله را پیگیری حقوقی می کنم. متاسفانه رسانه ای به بنده بدون هیچ سند و ادله روشنی اتهام زد حتی از من هم سوال نپرسید که آیا ادعایش صحت دارد یا خیر؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار