کد خبر: ۵۹۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 22 April 2018

ساغلام در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: وقتی که ما به تبریز آمدیم، قبل از چهار دیداری که تیم قبل از ما بازی کرده بود فقط یک برد داشت و یکسری نارضایتی‌هایی در تیم شروع شده بود، یواش یواش هواداران هم با تیم قهر کرده بودند و ما در این شرایط بود که به تبریز آمدیم.

به گزارش تابناک تبریز به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز، ارطغرول ساغلام در نشست خبری بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: وقتی ما به تبریز آمدیم قبل از ما در ۴ بازی فقط یک امتیاز کسب کرده بودند و هوادار در حال قهر کردن با تیم بود و ما در این شرایط به تبریز آمدیم. در چنین شرایطی کار را شروع کردیم و در ۴ بازی پیاپی بازی‌های سختی داشتیم که در ۳ بازی خارج از خانه به میدان رفتیم که مشکی پوشان برای بقا در لیگ‌ همه تلاشش را می‌کرد. پدیده، گسترش و پارس رقبای بعدی ما بودند که در این دیدارها ۸ امتیاز کسب کردیم که صادقانه می‌گویم در آن دوران بازیکنان مسئولیت پذیر بودند و تیم را سر پا نگه داشتند. 

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: باید صادقانه بگویم اگر امروز تراکتورسازی در لیگ برتر بود به خاطر آن ۸ امتیاز از ۴ بازی بود. ما با این کمبود بازیکن مجبور بودیم در لیگ برتر و آسیا مقابل تیم قدرتمندی بازی کنیم و حقیقتاً شما هم تایید می‌کنید که در آن برهه زمانی تیم ما همه هواداران را از بازی خود راضی می‌کرد.

ساغلام تصریح کرد: پس از آن یک سری مشکلات به وجود آمد. شرایط اقتصادی سخت شد و مدیران قبلی چند بار به بازیکنان قول دادند ولی به خاطر این مشکلات نتوانستند به وعده‌های خود عمل کنند به همین خاطر انگیزه بازیکنان در حال کاهش یافتن بود.
سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: ما با کمبود بازیکن مواجه بودیم و مصدومیت های زیادی برای بازیکنان ما ایجاد شد که بسیار مشکل‌ساز بود. نمی‌خواهم زیاد وارد جزییات شوم ولی واقعاً دوره پر از مشکلی پشت سر گذاشتیم و سعی نکردیم به بیرون نشان دهیم که داخل تیم چه مشکلاتی وجود داشت.
وی گفت: ما در بازی‌های اخیر یا میهمان بودیم و یا در خانه شرایط سختی داشتیم و هواداران علیه تیمشان شعار دادند و فقط در دیدار با الجزیره چیزی حدود ۴۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند. ولی واقعاً دوران سختی پشت سر گذاشتیم. 
ساغلام اظهار داشت: هواداران با تیم قهر کرده بودند. این فصل کابوس‌وار را خوشبختانه بدون دردسری به پایان رساندیم و هرکسی هم که تراکتورسازی را دوست دارد شاید سخت باشد ولی باید خدا را شکر کنیم که این فصل تمام می‌شود.
سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: امیدوارم از این دوره تجربه گرفته شود و دیگر‌ چنین مشکلی ایجاد نشود. از همه هواداران و بازیکنان و مدیرعامل سابق که باعث شد به تبریز بیاییم تشکر می‌کنم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :