معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: رییس جمهور برای اولین بار در سال ۹۴ به استان ما سفر کرد و حدود ۹۰ درصد از وعده‌هایی که به منظور توسعه استان در آن سفر ابلاغ و تصویب شده بود، تاکنون عملیاتی شده است.
کد خبر: ۵۹۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 23 April 2018

به گزارش تابناک تبریز، رحیم شهرتی‌فر با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان در روزهای آتی گفت: خوشبختانه این سفر برای استان بسیار پر برکت بوده و با تقویت برخی پروژه‌ها همراه خواهد بود، دولت و راه آهن جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۶ تلاش کردند تا تمام اعتبارات راه آهن تبریز- میانه تخصیص یابد و در این راستا ۱۱۰ درصد از اعتبارات آن اختصاص یافته و ریل گذاری تا بستان آباد به اتمام رسیده است، اتمام مسیر تبریز- بستان آباد نیز نیاز به حمایت دولت دارد.

وی در خصوص دریاچه ارومیه نیز گفت: تمامی اقداماتی که دولت تاکنون برای دریاچه ارومیه انجام داده، در راستای تثبیت آن بوده است و امیدواریم دولت حمایت ویژه‌ای در این خصوص کند.

وی با تاکید بر برخی مطالبات در حوزه عمرانی در آستانه‌ی سفر رییس جمهور به تبریزاظهار کرد: امیدواریم تکمیل اتوبان تبریز-بازرگان و مباحث حمل و نقل جاده‌ای در این سفر مورد توجه قرار بگیرند.

وی با اشاره به انتظارات فرهنگی در سفر رئیس جمهور به استان گفت: بنیاد فرهنگ هنر و ادب آذربایجان در خال فعالیت بوده و نقش برجسته‌ای در استان‌های ترک نشین دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار از افتتاح برخی پروژه‌های استانی در شهرستان‌ها طی این سفر خبر داد و گفت: برخی از مقامات به نمایندگی از رییس جمهور در شهرستان‌ها حضور یافته و با مردم دیدار و گفت‌وگو خواهند داشت و با سفر رئیس جمهور به استان، فعالیت اجرایی‌ ده‌ها پروژه شروع خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به نقش استقبال مردم آذربایجان از رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان همواره در تمامی صحنه‌ها به طور پرشور حضور داشته و سنگ تمام گذاشته‌اند، استقبال باشکوه مردم وجهه‌ی بین‌المللی داشته و موجب تثبیت قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد، همچنین این حضور باشکوه می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها در کشور باشد، من مطمئنم دیدار عمومی آقای رئیس جمهور با مردم در روز سه شنبه، مملو از جمعیت آذربایجان شرقی و تبریز قهرمان خواهد بود، با توجه به اینکه این سفر، اولین سفر کاروان دولت تدبیر و امید در سال ۹۷ است، مردم آذربایجان با حضور پرشور خود دوباره الگو خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
وزن احیای دریاچه ارومیه ، احقاق حق تراکتور، ایجادفرهنگستان زبان ترکی فقط 10درصداست؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار