استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:
استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ده‌ها پروژه عمرانی، صنعتی و اقتصادی به ارزش 6هزار میلیارد تومان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 23 April 2018

مجید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید به استان در روز سه‌شنبه هفته جاری، گفت: این سفر اولین سفر استانی رئیس جمهور در سال 97 است و طبق روال سفرهای استانی، دکتر روحانی روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی با مردم تبریز دیدار خواهد کرد.

وی افزود: در روز دوم سفر رئیس جمهور به استان، مراسم افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018 با حضور ایشان و تعدادی از وزرا و سفرای کشورهای اسلامی در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.

خدابخش با بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور، ده‌ها پروژه عمرانی، صنعتی و اقتصادی به ارزش 6هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف استان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: این پروژه‌ها عمدتاً با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا شده و با بهره‌برداری یا اجرای آنها بخش مهمی از زیرساخت‌های اساسی استان طی امسال و سال آینده به سرانجام می‌رسد.

وی افزود: در این سفر همچنین پیشنهادهای استان برای تسریع در اجرای برخی از پروژه‌های مهم به هیأت دولت ارائه خواهد شد و بیشتر به دنبال پروژه‌هایی خواهیم بود جزو مطالبات عمومی بوده و در توسعه استان تأثیرگذار باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با بین اینکه مردم تبریز همواره نشان داده‌اند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند، افزود: امیدوارم روز سه‌شنبه نیز مردم غیرتمند و تاریخ‌ساز تبریز و آذربایجان شرقی، با حضور گسترده و حماسی در مراسم استقبال از رئیس جمهور، باعث استحکام پایه‌های نظام شوند.

وی استقبال گسترده مردم استان از رئیس جمهور را حاوی چند پیام ارزشمند و مهم دانست و گفت: اولین پیام این حضور به دشمنان انقلاب اسلامی است که این روزها به دنبال تهدید ایران هستند و همان‌طور که رهبر انقلاب آذربایجان را سر ایران معرفی کرده‌اند باید نشان دهیم که مردم آذربایجان همچنان حامی نظام اسلامی در برابر این تهدیدها هستند.

خدابخش افزود: حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور همچنین روحیه مضاعفی به مسئولان استان بخشیده و آنها را نسبت به پیگیری مطالبات عمومی، جدی‌تر از قبل خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار