تیم‌ فوتبال پرسپولیس و سرمربی ذوب‌آهن در ایستگاهی پایانی لیگ هفدهم عنوان بهترین تیم و مربی این هفته را از آن خود کردند.
کد خبر: ۵۹۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 28 April 2018

به گزارش تابناک : دیدارهای هفته سی‌ام رقابت‌های برتر ایران روز گذشته با 8 بازی پیگیری و در نهایت به اتمام رسید. این هفته از رقابت‌ها هفته پایانی بود وپرسپولیس جشن قهرمانی را در تهران برگزار کرد و ذوب آهن با شکست نفت به عنوان دومی رسید. همچنین استقلال با برتری مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به عنوان سوم رسید و شاگردان علی دایی نیز چهارم شدند.

نتایج هفته سی‌ام در یک نگاه:

پیکان 1- سایپا2

نفت تهران صفر- ذوب آهن یک

گسترش فولاد صفر- پدیده صفر

فولاد خوزستان صفر - تراکتورسازی تبریز یک

سپاهان صفر- استقلال یک

مشکی‌پوشان صفر- پارس جنوبی یک

صنعت نفت آبادان 3- استقلال خوزستان 3

پرسپولیس 3- سپیدرود رشت صفر

* تیم هفته: پرسپولیس

سرخ‌پوشان اگر چه از هفته‌های قبل قهرمانی خود را قطعی کرده بودند اما در ورزشگاه آزادی با سه گل حریف خود را شکست دادند. این پیروزی قاطع‌ترین برد هفته بود. از سوی دیگر شاگردان وینفرد شفر برد قابل توجه و سختی را در ورزشگاه نقش جهان بدست آوردند ضمن آنکه ذوب آهن با برتری مقابل نفت سقوط کرده نایب‌قهرمانی‌اش را قطعی کرد. پرسپولیس از این لحاظ به عنوان تیم هفته انتخاب شده که تنها نتیجه سه بر صفر هفته پایانی را از آن خود کرده است.

* مربی هفته: امیر قلعه‌نویی

سرمربی ذوب آهن که هفته گذشته هم موفق شده بود عنوان بهترین مربی هفته را از آن خود کند این هفته در تقابل برای نایب قهرمانی با وینفرد شفر و علی دایی موفق شد در تهران این عنوان را از آن خود کند. قلعه‌نویی با ذوب آهن در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

* بازیکن هفته: حامد پاکدل

مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان در این هفته از رقابت‌ها با زدن دو گل برای تیمش درخشش قابل توجهی داشت. این بازیکن در دقایق 8 و 50 دو گل برای تیمش به ثمر رساند و تنها 60  دقیقه در زمین حضور داشت اما در تساوی سه بر سه نفت آبادان تاثیر چشم‌گیری داشت. از طرفی کی‌روش استنلی با زدن تک گل ذوب آهن که باعث نایب قهرمانی این تیم شد یکی دیگر از بازیکنان تاثیرگذار این هفته بود.

* بازی هفته: نفت آبادان و استقلال خوزستان

دیدار دو تیم خوزستانی نفت و استقلال با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید و رد و بدل شدن 6 گل در این مسابقه قشنگ‌ترین دیدار هفته را رقم زد. شاگردان کمالوند و ویسی در این مسابقه فوتبالی سراسر هجومی را به نمایش گذاشته و به نوعی جذاب‌ترین بازی هفته را رقم زدند.

* ناکام هفته: سیروس پورموسوی

در این هفته نتایج عجیبی رقم خورد پیکان با نتیجه دو بر یک به سایپا باخت و از طرفی نقت تهران نیز مغلوب ذوب آهن شد سپاهان هم در خانه به استقلال تهران بازی را واگذار کرد اما شکست فولاد خوزستان مقابل تیم بحران زده تراکتورسازی در اهواز باعث شد تا سیروس پورموسوی ناکام‌ترین مربی هفته لقب بگیرد.

* جدول گلزنان لیگ برتر:

19 گل: علی علیپور (پرسپولیس)

13 گل: مرتضی تبریزی (ذوب ‌آهن)

12 گل: لوسیانو پریرا (نفت آبادان)

11 گل: محمد قاضی (پدیده) ساسان انصاری سپاهان

10 گل: مهدی ترابی (سایپا)

جدول لیگ برتر:

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار