کد خبر: ۶۰۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 05 May 2018

برگزاری نشست های خبری از وظایف ذاتی هر روابط عمومی به شمار می آیند. بدیهی است هر روابط عمومی برای برگزاری هر چه بهتر نشست خبری سازمانش، نهایت تلاش خود را به کار می بندد.

مدیران نیز در این نشست های خبری گزارش از کارهای انجام گرفته و برنامه های خود برای آینده ای بهتر برای سازمانشان می‌گویند.

دیرزمانی است که پای خبرنگاران رسانه های استان برای نشست خبری به شهرداری تبریز بازنشده است.صادق نجفی شهردار سابق تبریز، ارتباط خوبی با خبرنگاران نداشت و خیلی سخت پای به مصاحبه میگذاشت!

صادق نزدیک به یک سالی میشود که از تبریز رفته است و شهین باهر بعد از کش و قوس های زیاد بر صندلی شهرداری تبریز تکیه زد و با نیروی تازه نفس تر مدیریت شهری را برعهده گرفت.

بعد از شش ماه مدیریت شهین باهر در تبریز بازهم خبری از برگزاری نشست خبری و گزارش کار نیست.دو هفته پیش بود که در نشست استاندار با مدیران رسانه های استان؛  شهردار تبریز خبر داد که نشست خبری خود را قبل از سفر رئیس جمهور به تبریز؛ برگزار کند که روحانی به تبریز آمد و رفت ولی هنوز از نشست خبری ؛ خبری نشد.

آنچه این نشست شهردار با رسانه ها را بیش از پیش ضروری تر میکند؛ وجود  تبریز 2018 است که باید برنامه های اعتلای تبریز 2018 بیش از پیش در رسانه ها معرفی گردد.

امید است که شهرداری تبریز در اسرع وقت اقدام به برگزاری چنین نشست های خبری با رسانه ها بکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار