کد خبر: ۶۰۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 07 May 2018

رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش  شهرداری تبریز،در مورد تیم تراکتورسازی گفت: مشکل تراکتورسازی این است که این مجموعه تیم است و نه باشگاه و باید ساختار این باشگاه بازنگری شده و البته نباید نقش سپاه در حمایت از تیم تراکتورسازی فراموش کرد و بی انصافی است که زحمات سپاه در سال هایی که تراکتورسازی را حمایت کرد، نادیده انگاشت.

وی افزود: واگذاری تراکتورسازی امری مبارک است و این تصمیم تیغ 2 لبه است و می‌تواند هم به نفع تراکتورسازی شود و هم به ضررش و به اعتقاد من تراکتورسازی نباید محدود به نام‌ها شود و این تیم فراتر از نام‌ها است و نباید تیم تراکتورسازی را با واگذاری به افراد کوچک کنیم و بهترین طرح برای واگذاری، دادن مالکیت تیم به مردم و هواداران این تیم است.

وی گفت: باید یک شرکت سهامی تاسیس شود و 80 درصد از سهام تیم بین میلیون‌ها هوادار تیم تراکتورسازی تقسیم شود و 10 الی 20 درصد تحت مجموعه همانند شهرداری تبریز قرار گیرد.

وی گفت: این قضیه در حال انجام است و هواداران تیم تراکتورسازی به زودی خبر خوبی را خواهند شنید و باید بدانیم که با واگذاری تیم به هواداران، شاهد حل بسیاری از مشکلات تیم تراکتورسازی خواهیم بود و مردم خود مالک تیم محبوب خود خواهند شد و به طور مثال دیگر شاهد شکستن هیچ صندلی نخواهیم بود، زیرا هیچ هواداری به تیم و ورزشگاه خود آسیب نخواهد رساند.

رحیمی تاکید کرد: امیدواریم اولین تیم خصوصی کشور با مالکیت هواداران در تبریز تاسیس شود و تیم تراکتورسازی به صاحبان واقعی این تیم که هوادارانش است، واگذار شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
چی می گین هوادار پولش کجا بود خرج تیم بده ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار